iPod functie iPhone 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb hier op screenshots van sommigen gezien dat je de bedieningen en zelfs enkele iconen kan zetten op je lockscreen ? Iemand die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPod functie iPhone 3G
Hoi,
Ik heb hier op screenshots van sommigen gezien dat je de bedieningen en zelfs enkele iconen kan zetten op je lockscreen ? Iemand die me kan zeggen met welke app dit moet ? Ik heb een 3G (jailbraik met Pwnagetool gisteren). Thx. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
nieuwe mp3 toevoegen op iphone (in de ipod functie) | antiwannabe | iTunes | 0 | 27-01-10 16:38 |
iPhone 3G iPod-functie in BMW 1-serie probleem | dbreuning | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 25-07-09 12:55 |
iPod-functie van iPhone leeg, na uploaden muziek | Ray | iTunes | 7 | 19-08-08 14:12 |
Muziek: ipod functie | daanhockeyc1 | Muziek, foto & video | 6 | 08-07-08 14:45 |
Muziek: ipod functie op iphone fullscreen | ulyss | Muziek, foto & video | 8 | 29-05-08 12:57 |
|
|