iPod-functie van iPhone leeg, na uploaden muziek discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb laatst een hoop muziek op mijn iPhone gezet, normaliter doe ik mijn iPod gebruiken. Maar wanneer ik op iPod tap op mijn iPhone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPod-functie van iPhone leeg, na uploaden muziek
Ik heb laatst een hoop muziek op mijn iPhone gezet, normaliter doe ik mijn iPod gebruiken. Maar wanneer ik op iPod tap op mijn iPhone, krijg ik "No Content". Hij ziet de muziek dus niet die ik op mijn iPhone heb gezet.
Iemand een oplossing? Thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi ray!
Kan het misschien zijn dat je iphone er wel goed uitgehaald hebt! Dat je wel gewacht hebt tot synchronisatie klaar is? En em zoals het hoort is uitgewerpt hebt uit je PC en dan losgekoppeld? |
|
||||
|
||||
het maakt niet uit wat je ook doet, hoe je ook synct... ik wil de oplossing ook wel weten (vandaar dat ik dit topic ff ga volgen) heb namelijk hetzelfde probleem op 2.0.1, hopelijk lost 2.0.2 dat straks op.
|
||||
|
||||
Blijkbaar maakt het niet uit, maar ik werp altijd alles uit voordat ik iets loskoppel. Dus daar kan het niet aan liggen. Ben ook benieuwd of 2.0.2 het probleem verhelpt.
Laatst gewijzigd door Ray; 19-08-08 om 13:58. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Haha natuurlijk heb ik muziek op mijn iPhone staan. Anders zou het geen probleem zijn. Bedankt voor je tip!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
woo-hoo eindelijk vraag ik es wat |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: video/muziek (ipod) van iphone naar pc | amaryllida | iTunes | 1 | 25-07-10 22:54 |
Kan het formaat worden aangepast van de titels in Ipod-functie ? | harrys | Jailbreak apps en thema's | 2 | 18-01-10 23:27 |
Muziek: iPod functie 3Gs: muziek valt weg bij openen andere app | dirkuijt | Muziek, foto & video | 1 | 19-08-09 14:24 |
|
|