Kan het formaat worden aangepast van de titels in Ipod-functie ? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik de iphone regelmatig als mp3-speler in de auto en mij is opgevallen dat het nummer wat wordt afgespeeld nogal klein in de bovenste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan het formaat worden aangepast van de titels in Ipod-functie ?
Ik gebruik de iphone regelmatig als mp3-speler in de auto en mij is opgevallen dat het nummer wat wordt afgespeeld nogal klein in de bovenste helft van het scherm verschijnt (iphone staat rechtop)
Bestaat er een mogelijkheid om dit formaat aan te passen? In het verleden had ik een opstelling met een ppc waarop mortplayer draaide; deze had een zgn automodus waarbij de weergave in sterke mate was vergroot en minder funties weergaf. Ideaal onder het sturen. Grz Har |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
grz H |
|
|||
|
|||
Zo, dat is lang geleden, maar nog niets hervoor gevonden.
gf h |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: ipod kan niet worden hersteld omdat het firmware bestand niet compatibel is | Ewoud33 | Jailbreak | 11 | 20-12-10 22:26 |
het programma kan niet worden geopend | BP65 | iPhone algemeen | 5 | 11-12-08 02:16 |
|
|