toetsenbord bij sources/bronnen onzichtbaar?? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Geregistreerd: 30 maart 2008 Berichten: 6 hoi... ik heb sinds kort dat als ik bij sources/bronnen , iets toe wil voegen mijn toetsenbord niet verschijnt?? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
toetsenbord bij sources/bronnen onzichtbaar??
Berichten: 6 hoi... ik heb sinds kort dat als ik bij sources/bronnen , iets toe wil voegen mijn toetsenbord niet verschijnt?? is een zwarte vlek,en als ik erop druk krijg je wel letters te zien... erg vreemd en vreselijk irritant,want op goed geluk iets typen of letters indrukken is ook niks! heeft iemand daar een oplossing voor?? alvast bedankt, bobby68 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En das alleen bij de installer ? Niet bij andere applicaties die het toetsenbord nodig hebben ? Installer eens opnieuw installeren.
|
|
|||
|
|||
ja alleen bij installer,niet bij sms...
als ik installer opnieuw instaleer ben ik dan niet alle apps kwijt? en hoe deinstaleer ik installer? |
|
||||
|
||||
Je zal je apps. niet kwijt zijn. Voor deinstalleren/herinstalleren van de installer moet je even de zoekfunctie van het forum gebruiken. Is al ettelijke keren besproken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bronnen en software | Kevin | Jailbreak apps en thema's | 1 | 26-05-11 17:54 |
geen toetsenbord bij nieuwe mail | bvandalsum | Archief | 3 | 23-11-09 19:57 |
Onderste toetsen bij toetsenbord onbereikbaar | Krideri | iPhone algemeen | 4 | 16-06-08 21:20 |
Installer.app loopt vast bij refreshing sources | Kersentaart | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-04-08 19:07 |
Probleem bij refresh sources | jpbouw | iPhone algemeen | 3 | 25-04-08 18:42 |
|
|