//

Bronnen en software

Bronnen en software discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet waar ik het anders kan plaatsen, maar zijn bronnen (de repo's) 100% betrouwbaar? Soms sta ik er weigerachtig tegenover zeker als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 23-05-11, 23:13
Kevin Kevin is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Brugge
Berichten: 435
Standaard Bronnen en software

Ik weet niet waar ik het anders kan plaatsen, maar zijn bronnen (de repo's) 100% betrouwbaar?
Soms sta ik er weigerachtig tegenover zeker als je weet dat je je systeem openstelt voor anderen.


Bovendien is iOS een besturingssysteem dat kan inloggen met een standaard username en wachtwoord, en de meesten veranderen dit niet!
De gegevens die voor het rapen liggen zijn dus ook behoorlijk groot.



En wat betreft de apps dat je kunt downloaden (niet uit de iTunes store)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-11, 17:54
Jupsin's schermafbeelding
Jupsin Jupsin is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 75
Standaard

Niet alle repo's zijn betrouwbaar.

Download geen vreemde dingen en Google eerst even. Zoek naar ervaringen van anderen rondom de repo die jij wilt toevoegen. Heb je specifiek een vraag rondom 1 repository?

Wat betreft je login gegevens, klopt. Zijn standaard gegevens. Verander ze dan ook via de terminal icm. OpenSSH. Zodra de twee aanwezige accounts gewijzigd zijn is er in principe, naar mijn mening, niks aan de hand.
__________________
Werkstation: iMac 27" || 3,2GHz i3 || 12GB Werkgeheugen
Telefoon: iPhone 4 zwart 32GB || iPhone 3G zwart 16GB

Laatst gewijzigd door leontjuh1; 26-05-11 om 18:00. Reden: opmerking over illegale apps verwijderd
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software joey35 Archief 1 07-02-10 23:34
iCal: 2 bronnen syncen, ik wil 1 totaalagenda coelho iTunes 0 23-07-09 13:47
toetsenbord bij sources/bronnen onzichtbaar?? bobby68 Jailbreak apps en thema's 3 23-06-08 10:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:41.