winterboard ios7 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) dag allemaal ik heb vandaag een upgrade gedaan van mijn winterboard,alles correct verlopen, daarna een hard reset uitgevoerd,maar hellaas het icoontje blijft onzichtbaar op de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
winterboard ios7
dag allemaal
ik heb vandaag een upgrade gedaan van mijn winterboard,alles correct verlopen, daarna een hard reset uitgevoerd,maar hellaas het icoontje blijft onzichtbaar op de dock,en is enkel te zien via de instellingen, weet iemand wat het probleem kan zijn? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Het probleem is dat je waarschijnlijk een back-up hebt teruggezet met restanten van vorige jailbreaks. IconSupport is mogelijk de kwaaddoener hier aangezien libhide niet zou werken (maar wel met Winterboard is meegeïnstalleerd). IconSupportState.plist verwijderen + respring verwijdert al je folders, gooit alles weer op alfabetische volgorde en maakt ten onrechte verborgen icoontjes weer zichtbaar. Als ik het goed heb
|
|||
|
|||
Bubbly
u spreekt van iconsupportstate te verwijderen, maar die is op mijn iphone niet te vinden, graag wil ik weten waar waar die kwaaddoener zit? |
|
||||
|
||||
- Gebruik iFile en navigeer naar /var/mobile/Libary/SpringBoard
Hier is dat bestand te vinden (mits IconSupport is geïnstalleerd en/of van oude back-up). - Mail het naar jezelf als wijze van back-up en verwijder 't of verander het van naam Je iconen layout zal bij verwijdering of naamswijziging gereset zijn en alles wat verborgen was zou zichtbaar moeten worden. Als dat niet zo is kun je altijd je back-up terugplaatsen of de naam terugveranderen |
|
||||
|
||||
Miss is die theme nog niet IOS7 ready ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als je in de toekomst ook graag hulp wilt raad ik je aan om níet een van de kenners op het forum aan te vallen We schrijven overigens het liefst Nederlands hier
Verder geldt wat Dave zei voor het merendeel van Winterboard themes. |
|
|||
|
|||
En het is wel toegestaan de leden op een *** manier erop aan te spreken als iemand niet vloeiend engels spreekt als 13 jarige.....??
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Topic gesloten, dit loopt uit de hand.
//slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Winterboard | mwouters91 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-12-11 00:27 |
winterboard | thuur13 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 24-07-11 23:43 |
winterboard | peterlala | Archief | 7 | 28-03-10 13:41 |
winterboard | poncke | Archief | 3 | 04-01-10 19:53 |
Winterboard | Interned1.tv | Archief | 5 | 16-09-09 20:55 |
|
|