Mobile chat / apollo (Reading Error) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Medeforum gebruikers, ik heb sinds vandaag problemen met mobile chat en apollo. heb het forum rond gekeken maar kan geen antwoord vinden. hij probeert ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobile chat / apollo (Reading Error)
Beste Medeforum gebruikers,
ik heb sinds vandaag problemen met mobile chat en apollo. heb het forum rond gekeken maar kan geen antwoord vinden. hij probeert inteloggen en geeft dan een Reading error. kan waarschijnlijk iets zijn met permission maar heb nergens aangezeten, heb gisteren wel customize geinstaleerd en weer verwijdert maar of dat het probleem is weet ik niet. hoop dat jullie me op weg kunnen helpen. Gegroet |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
voeg anders de source, www.sendowski.de/iphone toe en installeer MobileChat
|
|||
|
|||
Citaat:
na reboot en verschillende keren source refresh nog steeds. |
|
|||
|
|||
Voor de duidelijkheid van het probleem heb ik even wat foto's van de error gemaakt.
(edit: geeft het probleem aan bij het uitvoeren van authenicating) imario ben nog bezig met andere oplossing wat je zij edit: imario helaas werkt deze ook niet. Laatst gewijzigd door Tieme; 25-06-08 om 00:56. |
|
||||
|
||||
Server ligt plat ? Of heb je dit al meerdere dagen ? login , paswoord goed ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
sinds gisteren, login en passwoord goed ingevuld ook al geprobeert met een ander account maar zelfde melding:S |
|
|||
|
|||
bij apollo krijg ik nu ook de error :S
vervelend |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nee, had het nog niet gebruikt en toen ik dit las wou ik het wel ff proberen en toen gaf ie ook die error en mobile chat gebruik ik niet (is dat het zelfde als apollo?).
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
bij mij werken dus bijden helaas niet. iemand al enig idee?
|
|
|||
|
|||
Ik heb sinds gisteren hetzelfde probleem, dezelfde melding
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik heb gister nog een mobile chat in cydia geinstalleerd. werkt perfect!
|
|
|||
|
|||
Raar heb het net nog even geprobeerd en het werkt bij niet, dezelfde error nog steeds. Weet ook niet of ik echt op cydia over wil stappen
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
WAT, wil ik cydia installeren krijg ik ook een package downloadfail nou moet ie niet gekker worden zeg
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Balen zeg, allebei geprobeerd maar werkt geen van beide
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobile Chat Log-in | DJ-Xtremer | iPhone Apps | 1 | 04-10-08 18:36 |
Apollo logt niet in | Robert M. | Jailbreak apps en thema's | 18 | 20-04-08 23:32 |
Apollo versus Mobile Chat | forum.bericht | Jailbreak apps en thema's | 30 | 07-04-08 14:17 |
Fout bij installeren Mobile Chat | G.Fawkes | Archief | 1 | 25-03-08 13:27 |
Mobile chat | MNG | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-12-07 12:51 |
|
|