Apollo versus Mobile Chat discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er mensen die ervaring hebben met beide programma's? Ik zie namelijk weinig verschil behalve dat de nieuwste MC horizontaal kan worden gebruikt....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apollo versus Mobile Chat
Zijn er mensen die ervaring hebben met beide programma's? Ik zie namelijk weinig verschil behalve dat de nieuwste MC horizontaal kan worden gebruikt.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kan mobile chat ook MSN? Dacht alleen AIM
|
|
|||
|
|||
Mobile chat werkt niet bij mij, omdat het gewoonweg niet kan inloggen, vreemd, maar blijft z.g.n. inloggen tot ik op cancel druk, dus gebruik nog maar even beejive, net zo makkelijk dus.
|
|
||||
|
||||
Apollo is beter bij MobileChat kan ik wel berichten versturen maar niet ontvangen... Echter is landscape mode wel zwaar relaxed Maar eigenlijk is het allemaal nog bagger dus ik hoop dat met de Dev kit mooiere chat progies komen
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
mobile chat blijft actief als je het minimaliseert maar je kan maar op 1 account tegelijk
apollo kan op 2 accounts tegelijk maar stopt als je minimaliseert beejive doet beide
|
|||
|
|||
Waarom werkt landscape niet bij mij, iemand ook met die problemen, het gaat hier over Mobile chat ???
|
|
||||
|
||||
Spooky volgens mij gaat het in dit topic niet over problemen die jij hebt met mobile chat?
|
|||
|
|||
Er is nog steeds geen deftige messenger voor iPhone vind ik.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
heb zojuist apollo gedownload, men msn naam toegevoegd etc etc wel correct maar krijg steeds een bericht als ik me probeer in te loggen connection eror from notification server unable to connect!! wat moet ik doen wie kan me ermee opweg helen bedankt alvast
|
|
|||
|
|||
@hotmail.com lukt er niet mee, wel @msn.com
|
|
|||
|
|||
heb em met die an men ma geprobeert die heeft msn.com maar dat werkt ook niet, connection error from notification server unable to connect, weer dat bericht, zou toch prima moeten werken, alle andere internet instellingen via fodafone en Wi-Fi werkt prima,
|
|
||||
|
||||
hier een messenger voor de iphone
source: sendowski.de/iphone is mobile chat 2,21 die meerdere accounts aankan a list of AIM services you can choose from including; AOL, .mac, XMPP, msn and icq. bron:MobileChat 2.21 | Apple iPhone School |
|
|||
|
|||
zelfde probleem hier met apollo....
hellup! |
|
|||
|
|||
Ik gebruikte eerst appolo, maar vind MC stukken beter qua gelijkenis met messenger.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ja werkt bij mij nu ook! Bedankt voor de tip maar weer.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een probleem.
Ik heb zowel de hierboven beschreven fix geprobeerd en het handmatig overschrijven van een "hosts" file maar Apollo geeft nog steeds de "Unable to Connect" error. Heeft iemand enig idee hoe dit anders op te lossen kan zijn? |
|
|||
|
|||
IM Chat 1.1.3 Fix installeren. Werkt ook met 1.1.4.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-mobile versus vodafone | arie1961 | Odido (T-Mobile) | 7 | 21-05-10 09:45 |
Mobile Chat Log-in | DJ-Xtremer | iPhone Apps | 1 | 04-10-08 18:36 |
Mobile chat / apollo (Reading Error) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 39 | 06-07-08 00:00 |
Fout bij installeren Mobile Chat | G.Fawkes | Archief | 1 | 25-03-08 13:27 |
Mobile chat | MNG | Jailbreak apps en thema's | 0 | 01-12-07 12:51 |
|
|