Wallpapers elke paar minuten laten veranderen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Ik ben op zoek naar een tweak om mijn achtergrond om de x-aantal minuten te laten veranderen. Vroeger was er wel een tweak voor, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wallpapers elke paar minuten laten veranderen
Beste,
Ik ben op zoek naar een tweak om mijn achtergrond om de x-aantal minuten te laten veranderen. Vroeger was er wel een tweak voor, maar die werkt (nog) niet op IOS 7. Zijn hier alternatieven voor? Ook ben ik op zoek naar paar wallpapers in de trand van iOS 7. Suggesties? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand die hier een tweak voor weet?
|
|
||||
|
||||
Wat was de tweak die je vroeger gebruikte?
|
|||
|
|||
Bosspaper, maar deze werkt (nog) niet op iOS 7.
|
|
||||
|
||||
De laatste update voor BossPaper was tijdens iOS 4. Die gaat niet meer bijgewerkt worden
En er is geen alternatief voor. |
|
||||
|
||||
Neem eens een kijk naar shufflr, wijzigt LS achtergrond telkens
Neem ook contact op en vraag om de mogelijkheid om, als de gebruiker dat wilt, ook het thuisscherm te kunnen*laten wisselen. |
|
|||
|
|||
Heb het niet meer gezien dat je geantwoord had Bedankt voor de tip, ik zal er naar kijken!
|
|
|||
|
|||
Misschien wordt Winterboard nog geupdate Daarmee kon je een html-pagina als achtergrond instellen die iedere zoveel seconden een andere afbeelding inlaadt. Maar saurik zei in de beschrijving iets als "... html and all the other crazy formats i should have never had supported"
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad herstart elke twee minuten.. | applover | iPad algemeen | 1 | 19-07-13 23:08 |
iphone 4 na paar minuten uit | inma | iPhone algemeen | 1 | 25-02-13 19:15 |
Extreem dataverbruik na paar minuten surfen?! | Maaike_20 | iPhone algemeen | 6 | 27-08-12 00:02 |
iTunes crasht om de paar minuten | coelho | iTunes | 0 | 28-09-11 23:08 |
Paar wallpapers voor je homescreen! | karaat | Ringtones en Wallpapers | 0 | 02-12-10 18:59 |
|
|