Carrier lengte aanpassen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een App (jailbreak) die mij toelaat de lengte van de carrier aan te passen aan een bepaald aantal digits ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Carrier lengte aanpassen
Hallo,
Ik ben op zoek naar een App (jailbreak) die mij toelaat de lengte van de carrier aan te passen aan een bepaald aantal digits die ik doorgeeft. Bv. huidige situatie: Komt er veel BEL PROXIMUS 3G in 1 keer op de bar. Probleem is echter dat deze door mijn klok doorloopt! Te zien in onderstaande screenshot. Kan deze aangepast worden in lengte zodat er bv altijd: Bel Prox. op komt? Ik zou graag hebben dat de carrier wel altijd te zien is. Vooral in het buitenland is dit handig! Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zeppelin kan de carrier aanpassen. Maar als je dan in het buitenland bent dan wordt die niet automatisch aangepast.
|
|
|||
|
|||
Ja heb dat geprobeerd, maar is niet wat ik zoek helaas.
Toch bedankt voor de info |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Automatische cell lengte | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 6 | 22-11-13 17:52 |
SMS lengte | Vanquisher | iPhone Apps | 14 | 13-03-10 22:15 |
Lengte Trilsignaal aanpassen in 2.2 en doorschakelen actief | johanjd | iPhone algemeen | 9 | 22-06-09 12:59 |
Carrier logo aanpassen | waalboer | Archief | 1 | 29-12-08 22:29 |
Wi-Fi WPA Key lengte | frenske2002 | Wi-Fi | 20 | 20-08-08 10:38 |
|
|