//

Jailbreak: Ieder zijn mening, voor mij een ja

Jailbreak: Ieder zijn mening, voor mij een ja discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heb nu al even de jailbreak op mijn iPhone staan en wou kort mijn mening delen. Geef gerust je eigen mening ook! Heb in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-01-14, 08:04
MrBramme MrBramme is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 195
Standaard Jailbreak: Ieder zijn mening, voor mij een ja

Hoi,

Heb nu al even de jailbreak op mijn iPhone staan en wou kort mijn mening delen. Geef gerust je eigen mening ook!

Heb in het verleden mijn iPhone al gejailbreaked omdat er dingen waren die IOS6 niet standaard kon, maar wel nuttig waren. Bij de release van IOS7 waren 90% van de redenen waarom ik een JB wou verwerkt in IOS. Dus had nog wat twijfel om het toch opnieuw te doen.
Nu, enkele weken later, ben ik blij dat ik het wel gedaan heb. Maar eerlijk gezegd zou ik ook niet kwaad worden als hij er niet meer op zou staan.

Er zijn vele type tweaks, maar ik wou de kern van IOS7 ongewijzigd laten (haalt niet weg dat het wel is tof is om ermee te experimenteren ). Ik gebruik JB enkel als een "annoyance fixer", zijnde heel simpel:
- Zeppelin om de carrier text weg te doen. ik zit bij Proximus en die tekst neemt al de helft van mijn statusbar weg!
- FlipControlcenter: Ik wou een vlotte manier om 3G aan en uit te kunnen zetten zonder daarvoor naar instellingen te moeten gaan. Deze geeft dat dus mooi mee in control center (en als extra'tje heb ik er mijn hotspot ook bij gezet )

Er zijn nog veel andere mogelijkheden, zoals Winterboard (speel ik wel eens mee maar heb het er weer af gehaald). Maar deze 2 tweaks is de enige reden waarom ik het doe. Denk dan ook dat het duidelijk is waarom ik ook niet super lastig zou zijn als er geen JB op mijn iPhone zou staan
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-01-14, 08:55
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

JA: Op een iPhone 5 met iOS 6.1.2;

JA: Op een test iPhone 4 met iOS 7.1 Beta 3. Om wat tweaks te testen en te spelen. Die test iPhone gaat deze week naar iOS 7.1 Beta 4 en dan wordt het ook NEE;

NEE: Op een iPhone 5s en iPad Air. iOS 7.0.4 is te buggy op A7/M7 toestellen. Tweaks/apps die ik absoluut nodig heb zoals Signal en akAuto3G werken niet;
  #3  
Oud 27-01-14, 10:26
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
JA: Op een iPhone 5 met iOS 6.1.2;

JA: Op een test iPhone 4 met iOS 7.1 Beta 3. Om wat tweaks te testen en te spelen. Die test iPhone gaat deze week naar iOS 7.1 Beta 4 en dan wordt het ook NEE;

NEE: Op een iPhone 5s en iPad Air. iOS 7.0.4 is te buggy op A7/M7 toestellen. Tweaks/apps die ik absoluut nodig heb zoals Signal en akAuto3G werken niet;
Jij hebt nogal wat iDevices geloof ik zo

Voor mij: JA op iPad 4 met iOS 7.0.4. Games met de ps3 controller en tweaks als ifile zijn op een iPad gewoon nodig, ik wilmijn iPad eigenlijk volledig zonder computer kunnen gebruiken. Gewoon lekker muziek en films downloaden op de iPad zelf. Daarnaast de MS-dos emulator iDos geinstalleerd, altijd geinig om de pc-spellen van vroeger nog eens in je hand te spelen.
__________________
iPod touch 2G 8GB (25-09-2009 - 01-06-2011) ->
iPod touch 4G 32GB (27-01-2011 - verkocht) ->iPad 4 32GB (15-07-2013 - nu)
  #4  
Oud 27-01-14, 10:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Jij hebt nogal wat iDevices geloof ik zo
Yep. En dan heb ik een iPad 1 met iOS 5.1.1 + jailbreak nog niet genoemd. Dat ding heeft een een jailbreak om met SBSettings + RemoveBG Low Memory crash reports te vermijden.
  #5  
Oud 27-01-14, 12:27
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Yep. En dan heb ik een iPad 1 met iOS 5.1.1 + jailbreak nog niet genoemd. Dat ding heeft een een jailbreak om met SBSettings + RemoveBG Low Memory crash reports te vermijden.
Heb ik ook nog en inderdaad ook een JB voor dezelfde reden Doe er zelf weinig meer mee maar mijn vrouw gebruikt hem als e-reader en dat gaat prima.

Verder zijn alle aanwezige iDevices (iPad 3, iPhone 3G - 4 - 4S en 5S) voorzien van een jailbreak.
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #6  
Oud 27-01-14, 14:59
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Mijn iPod is nu enkel nog gejailbreakt zodat er whatsapp op kan. Ik heb hem gisteren aan mijn zusje (12 jaar) gegeven omdat ik zelf een snellere telefoon heb (helaas wel Android). Zij vindt de iPod veel prettiger dan de oude Blackberry Bold die ze van een oom van me had. Er zijn voor jongeren best veel leuke apps en games voor ios te vinden (bb heeft zeer weinig apps). Alleen de accu, tja, als je mijn topics daarover nog herinnert dan weet je het: die is niet best meer. Gelukkig gebruikt whatsapp niet zo veel batterij als bijvoorbeeld clash of clans. En gewoon vaak op laden.
  #7  
Oud 27-01-14, 18:41
Freeltd Freeltd is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Locatie: Kortenberg
Berichten: 529
Standaard

Voor mij een nee

Iphone is van de firma en nog onder garantie. En zowel voor iphone als ipad zou ik niet weten waarvoor ik het nodig heb. De toestellen doen alles dan ik nodig heb zonder JB.

Maar voor degenen die het nodig hebben, is het fijn dat het kan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ieder uur een reminder?? fbeermann iPhone Apps 1 14-08-13 13:07
Kan een iPad een laptop voor mij vervangen? aspers iPad algemeen 22 15-03-12 08:12
Onder ieder mailadres een andere handtekening Fred32 iPad algemeen 4 05-02-12 09:07
Muziek: ieder liedje is een Album????? petervanmidden Muziek, foto & video 2 19-02-11 12:01
iPhone: HELPPP mij icontjes zijn weg van mij iphone vingros Jailbreak 7 22-01-09 15:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.