//

Safari actief op achtergrond

Safari actief op achtergrond discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een tweak of oplossing voor het actief houden van safari zodat als ik safari afsluit de pagina gewoon actief blijft en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-14, 17:54
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard Safari actief op achtergrond

Ik ben opzoek naar een tweak of oplossing voor het actief houden van safari zodat als ik safari afsluit de pagina gewoon actief blijft en hij gewoon door laad wat mij scheelt steeds opnieuw inloggen. Vond de tweak infinitytask maar weet niet of dit het juiste is wat ik zoek. Iemand ervaring hiermee op Ios 7.0.6 Iphone 5s???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-05-14, 18:12
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Niet een antwoord op je vraag, maar wel een alternatief: probeer SmartClose eens. Die (Activator) tweak bevriest apps (schrijft het RAM-geheugen naar de opslag), waardoor een app de volgende keer niet geheel hoeft op te starten en het opstartproces minder stroom verbruikt. Als bijkomstigheid is de app ook veel sneller opgestart.

Als je het toewijst aan de Activator-actie "Locked" op het LS, dan gebeurt dit volledig automatisch en onmerkbaar.
__________________
Disclaimer: Tips en advies op het internet volg je altijd op eigen risico
  #3  
Oud 17-05-14, 21:23
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard

Het is eigenlijk om een webapp actief te houden maar die aluit nu elke keer af als ik van safari weg ga.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Werkt Safari Mediaplayer op de achtergrond van iOS 7 iPoopidipapi iPhone algemeen 0 19-09-13 10:45
pagina via Safari/iphone niet te openen, via Safari Ipad wel ?? flatcoatjrt iPhone algemeen 0 04-05-12 21:29
safari pagina blijft actief bij slaapstand rubens iPhone Apps 0 14-04-10 14:09
Wallpaper in safari als achtergrond plaatsen Samyr-Antonio500 Ringtones en Wallpapers 2 16-11-09 23:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.