Safari actief op achtergrond discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben opzoek naar een tweak of oplossing voor het actief houden van safari zodat als ik safari afsluit de pagina gewoon actief blijft en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari actief op achtergrond
Ik ben opzoek naar een tweak of oplossing voor het actief houden van safari zodat als ik safari afsluit de pagina gewoon actief blijft en hij gewoon door laad wat mij scheelt steeds opnieuw inloggen. Vond de tweak infinitytask maar weet niet of dit het juiste is wat ik zoek. Iemand ervaring hiermee op Ios 7.0.6 Iphone 5s???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niet een antwoord op je vraag, maar wel een alternatief: probeer SmartClose eens. Die (Activator) tweak bevriest apps (schrijft het RAM-geheugen naar de opslag), waardoor een app de volgende keer niet geheel hoeft op te starten en het opstartproces minder stroom verbruikt. Als bijkomstigheid is de app ook veel sneller opgestart.
Als je het toewijst aan de Activator-actie "Locked" op het LS, dan gebeurt dit volledig automatisch en onmerkbaar.
|
|||
|
|||
Het is eigenlijk om een webapp actief te houden maar die aluit nu elke keer af als ik van safari weg ga.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkt Safari Mediaplayer op de achtergrond van iOS 7 | iPoopidipapi | iPhone algemeen | 0 | 19-09-13 10:45 |
pagina via Safari/iphone niet te openen, via Safari Ipad wel ?? | flatcoatjrt | iPhone algemeen | 0 | 04-05-12 21:29 |
safari pagina blijft actief bij slaapstand | rubens | iPhone Apps | 0 | 14-04-10 14:09 |
Wallpaper in safari als achtergrond plaatsen | Samyr-Antonio500 | Ringtones en Wallpapers | 2 | 16-11-09 23:20 |
|
|