Moviebox wordt geblockt door ISP? VPN werkt niet? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Allen, Sinds enige tijd 'werkt' de Cydia app moviebox niet meer naar behoren. Hij hapert constant oftwel buffering en soms laad ie niet eens. Hier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moviebox wordt geblockt door ISP? VPN werkt niet?
Allen,
Sinds enige tijd 'werkt' de Cydia app moviebox niet meer naar behoren. Hij hapert constant oftwel buffering en soms laad ie niet eens. Hier en daar geGoogled en er wordt aangegeven dat de ISP (internet service provider) dit blockt. Er wordt geadviseerd om een VPN te gebruiken, echter met Onavo protect en SurfEasy kom ik ook geen reet verder, hij blijft haperen. Flex 2 gedownload via Cydia, patches enabled waaronder Bandtrotheling, same old sh*t. Enig idee hoe dit te verhelpen of een alternatief? Iphone 5s ios 7.0.4 Moviebox 3.0 Baal er ontzettend van, lig je lekker in bed ben je een half uur bezig om iets te bekijken. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je steelt de content al en dan ook nog klagen als het niet werkt?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb je het al gefixt? heb namelijk ook het het zelfde probleem
|
|
|||
|
|||
Ik ben niet zo van het jailbreaken, maar zo te zien gebruikt Moviebox een torrent client met live streaming.
Het heeft er dus alle schijn van dat de torrent domweg niet snel genoeg word binnengehaald om zonder haperingen te kijken. |
|
|||
|
|||
Hmm raar want bij mijn vrienden doet de app het nog wel :/
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal
Ik heb het probleem kunnen verhelpen! Op diverse forum's wordt het advies gegeven om een VPN te gebruiken zoals Onova protect. Echter werkte deze niet voor mij. Wat wel voor mij heeft gewerkt is VPNoneclick. Laat me maar weten of dit jullie ook heeft geholpen! Gr. |
|
|||
|
|||
Welke ISP gebruiken jullie?
Ik heb Ziggo en bij mij werkt het gewoon. Men heeft regelmatig drie resoluties om uit te kiezen. Medium werkt bij mij altijd. PS: er is een Moviebox 3 beschikbaar |
|
|||
|
|||
Ik gebruik Tele 2, voorheen deed ie t altijd, ineens niet meer en nu met de komst van VPNoneclick gelukkig weer wel
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nope heb ook andere vpn's geprobeerd en doet het nog steeds niet :/ soory voor de late reactie btw |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone wordt niet gezien door laptop met Windows 7. iPad wordt wel herkend | Gonbon | iPhone algemeen | 0 | 12-01-14 16:39 |
i phone geblockt?? | giovanny | iPhone algemeen | 1 | 15-11-10 21:18 |
Wi-fi niet herkend door VPN | mrorange88 | iPhone algemeen | 0 | 22-03-10 11:23 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 14:34 |
Windows: iTunes updaten werkt niet (URL wordt niet gevonden) | Bunny | iTunes | 1 | 13-06-09 19:21 |
|
|