Wi-fi niet herkend door VPN discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een vraag over Wi-Fi verbinding icm VPN. Op school ben ik verbonden met het Wi-Fi netwerk via VPN(IPSec), maar mijn iPhone ziet het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-fi niet herkend door VPN
Ik heb een vraag over Wi-Fi verbinding icm VPN.
Op school ben ik verbonden met het Wi-Fi netwerk via VPN(IPSec), maar mijn iPhone ziet het netwerk dan niet meer als een Wi-Fi netwerk wat weer problemen geeft met sommige applicaties. Is dit normaal of hoort de iPhone het Wi-Fi netwerk wel te herkennen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone wordt niet herkend door windows | huubke | iPhone algemeen | 13 | 03-04-11 11:29 |
iPhone: Iphone word niet herkend door itunes. | GTFO | Jailbreak | 0 | 20-02-11 13:40 |
Iphone hangt op Apple, DFU werkt niet en wordt niet herkend door Itunes , PC etc. | Peterhercules | Archief | 1 | 29-01-10 14:34 |
2 Icoontjes niet herkend door categories | borgqueenx | Jailbreak apps en thema's | 3 | 03-12-08 22:32 |
Mac OS X: iphone wordt niet herkend door itunes | cmvangestel | iTunes | 1 | 14-02-08 11:30 |
|
|