Geen geluid discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik op de IPhone 3GS een film wil afspelen of gewoon muziek of een youtube filmpje krijg ik zonder oordopjes geen geluid en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Geen geluid
Hallo,
Als ik op de IPhone 3GS een film wil afspelen of gewoon muziek of een youtube filmpje krijg ik zonder oordopjes geen geluid en met oordopjes wel? Voorheen heb ik hier nooit problemen mee gehad, iemand een idee hoe dit kan komen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ga er vanuit dat je mute-knopje (aan de zijkant) niet naar achteren is gekanteld waardoor deze UIT staat.....heb je wel geluidjes als je iets typt ? Systeemgeluidjes ?
|
|
||||
|
||||
Nee deze staat gewoon aan en als ik iets typ bijv. een SMS krijg ik ook geen geluid
|
|
||||
|
||||
En als je dat es heen en weer haalt ? Hoe hard heb je het geluid staan (als je op het volumeknopje drukt, tot hoever komen de dikkere, witte blokjes dan) ?
|
|
||||
|
||||
Heeft ook geen zin, ik krijg die blokjes alleen te zien als ik het belsignaal in wil stellen als ik een liedje of iets dergelijks afspeel dan krijg ik dat schermpje helemaal niet te zien
|
|
||||
|
||||
Dus als je gewoon je scherm hebt en je drukt op het volumeknopje, dan krijg je niets te zien ? Als je het mute knopje heen en weer haalt, zie je dan wel een "bel" met en zonder streepje erdoor ?
|
|
||||
|
||||
Als ik het gewoon doe zonder een liedje af te spelen dat krijg ik het wel te zien met belsignaal maar als ik me IPod aanzet dan krijg ik het niet. Het schermpje met het belletje krijg ik wel te zien als ik het knopje heen en weer haal
|
|
||||
|
||||
Nee, als je je iPod functie gebruikt, dan zou het schuifje (onder in beeld) heen en weer moeten bewegen als je het harder / zachter zet mbv. het knopje. Dat je het belletje wel ziet is een goed teken, in ieder geval is het schakelaartje m.i. dan in orde.
|
|
||||
|
||||
Dat krijg ik dus helemaal niet te zien
|
|
||||
|
||||
Niemand die dit weet anders bel ik vanmiddag of morgen even naar apple
|
|
|||
|
|||
Heb ik vorig jaar (april) ook gehad met mijn 3G. Ineens was het geluid weg (tijdens het kijken van een YouTube-filmpje). Geluid deed het alleen nog maar via oordopjes. Hoorde dus ook niet meer wanneer ik gebeld werd, een SMS binnenkreeg, muziek of andere systeemgeluiden. Ben er toen mee naar T-Mobile gegaan, was 'm ongeveer anderhalve week kwijt en kreeg uiteindelijke een nieuwe (onder garantie) thuisgestuurd.
Laatst gewijzigd door quackie; 03-03-10 om 09:40. |
|
||||
|
||||
Oke dan ga ik er morgen even mee naar T-Mobile
|
|
|||
|
|||
ik heb er ook last van... weet je al wat het is
|
|
|||
|
|||
Ik had vandaag ineens hetzelfde probleem: wel geluid door de oortjes, niet door de speaker. Wat prima hielp:
-instellingen -algemeen -stel opnieuw in -herstel alle instellingen Bij mij deed hij het daarna weer als een zonnetje. Al je gegevens en media blijven gewoon bewaard. Het enige wat vervelend is, is dat al je apps in alfabetische volgorde worden gezet, dus dat was wel weer even een geschuif. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel ringtone geluid, geen sms geluid of mail geluid en ontgrendel geluid | Yaron | Ringtones en Wallpapers | 29 | 18-10-14 13:20 |
Geen gesprekken meer mogelijk (geen geluid) | boschc | iPhone algemeen | 7 | 03-04-10 16:14 |
Geen geluid meer en echt geen oplossing te vinden | evankras | iPhone algemeen | 3 | 27-08-09 19:13 |
Filmpjes geen beeld of geen geluid | mathijsp | iPhone algemeen | 0 | 12-05-09 01:37 |
Geen Youtube en geen geluid op nieuwe iPhone | tsja.... | Archief | 3 | 26-04-08 01:19 |
|
|