JB tweaks en apps ios7.1.1 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb ergens een lijst gezien met apps/tweaks die werken, die half werken en die niet werken icm ios7.1.1 Zouden de ontwikkelaars nog energie steken in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
JB tweaks en apps ios7.1.1
Heb ergens een lijst gezien met apps/tweaks die werken, die half werken en die niet werken icm ios7.1.1
Zouden de ontwikkelaars nog energie steken in het ontwikkelen/aanpassen van deze tweaks en apps voor de verse jailbreak?? grtjs Ge |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vraag het ze zou ik zeggen.
|
|
|||
|
|||
goed idee !! bedankt
|
|
||||
|
||||
Ik zie zo nu en dan updates voor compatibiliteit met 7.1.1. Aangezien de untethered jailbreak zowel vers is als controversieel durf ik nu niet te zeggen of de overige ontwikkelaars ook updates zullen uitbrengen, nu het mainstream publiek ook toegang heeft.
|
||||
|
||||
Lijst met 7.1.x compatibele tweaks (in ieder geval iPhone 4)
https://docs.zoho.com/sheet/publishe...fa807cbb25436b |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tweaks/apps voor (specifiek) iPhone 5S - iOS7 | Geert1976 | Jailbreak apps en thema's | 33 | 14-12-14 21:41 |
iPhone: tweaks en apps niet meer zichtbaar in cydia | quip | Jailbreak | 0 | 09-05-13 14:42 |
Jailbreak apps/tweaks | Sjoerdververs | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-05-12 11:54 |
Jailbreak tweaks & Apps op iOS 5 | iMarvin. | Jailbreak apps en thema's | 22 | 02-02-12 11:10 |
|
|