Installer.app --> Lijst met alle programma's? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey is er toevallig op internet een lijst waar je alle programma's voor de installer.app kan zien? thanks Chris...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer.app --> Lijst met alle programma's?
Hey
is er toevallig op internet een lijst waar je alle programma's voor de installer.app kan zien? thanks Chris |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat lijkt mij ook wel heel handig, ik zou ook wel zo'n lijst willen.
|
||||
|
||||
Dit kan misschien al helpen:
Latest iPhone Applications Kon je vinden via de zoekfunctie: https://forum.iculture.nl/f8/ap...plicaties.html |
|
|||
|
|||
Thanks!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Nog niets eigenlijk. Het is wachten totdat Installer.app ook op 3G mogelijk wordt.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bomans, nu je het over de 1e generatie iPhone hebt, ik vind 3G en GPS ook wel zinloos eigenlijk, met een pre-paid gaat het van je eigen kosten af. Zijn er nog nieuwe iPhones 1e generatie te verkrijgen, en niet voor 1500 euro, maar voor 200 euro?
Zou mooi zijn, dan koop ik gewoon een oude iPhone. |
|
||||
|
||||
Kijk hier eens:
iPhone kopen - Te Koop Aangeboden op iPhoneclub.nl en anders vraag je het hier eens: https://forum.iculture.nl/f41/i...op-aangeboden/ |
|
||||
|
||||
Edit: Bomans was me voor
|
|
||||
|
||||
Aangezien het op die pagina over tweedehands iPhones gaan, en ook nog alleen maar boven €300, dan leg ik liever 20 euro bij, dan heb ik een iPhone 3G. Toch nog.
Bedankt voor jullie reacties Bomans en cypher21! Gegroet, Doblie. |
|
||||
|
||||
Als je de 3g voor 320 kunt krijgen heb je zeker gelijk ja! Er gaat niets boven NIEUWE electronica
|
|
||||
|
||||
denk wel dat hij 200 bedoelde ipv 20
|
|
||||
|
||||
Nee 20 euro boven 300 euro, is €320.
|
|
||||
|
||||
och ja, natuurlijk.
Zat even met de Belgsiche prijzen in mijn hoofd. Excuses |
|
||||
|
||||
Ja, je moest inderdaad met Zwitserse prijzen in je hoofd zitten!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gevonden : app om alle windows programma's te kunnen draaien op een idevice | ceesboersen | iPhone Apps | 5 | 30-01-11 22:56 |
Hoe lijst met alle aangeschafte apps opvragen? | koekjedebij | iPhone Apps | 0 | 13-03-10 13:09 |
Lijst met alle gekochte apps terug zien | nick3GS | iPhone Apps | 1 | 23-02-10 02:52 |
Lijst met Installer Repo's | Charles Nasi | Archief | 1 | 01-03-08 13:27 |
Lijst of site met alle iPhone apps | the007 | Jailbreak apps en thema's | 11 | 08-01-08 14:42 |
|
|