Ipod rare buggs na JB discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren heb ik mijn ipod 5g gejailbreakt via Pangu 1.1.0, Dit ging perfect. Na een tijdje met Cydia te lopen *****n ben ik echter achtergekomen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ipod rare buggs na JB
Gisteren heb ik mijn ipod 5g gejailbreakt via Pangu 1.1.0, Dit ging perfect.
Na een tijdje met Cydia te lopen *****n ben ik echter achtergekomen nadat ik daarmee klaar was toen ik op Safari ging dat Safari heel de tijd een error aangeeft wanneer ik een pagina bezoekt, nu is dit nog niet zo heel groot probleem aangezien ik liever met Chrome werkt maar bij sommige dingen valt de Ipod heel de tijd uit en start ie weer opnieuw op, zelfs bij sommige spelletjes wilt ie niet eens meer verder laden terwijl die vooraf gewoon goed presteerde bij spelletjes etc. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen, Mvg Andrew.i |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
JB
Pangu komt met een update voor safari
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
rare symbool | edasimsek | iPhone algemeen | 3 | 15-12-11 17:16 |
iPod touch: rare dingen opgemerkt na jailbreak iOS4.3.1 op ipod touch 3G | Bart274 | Jailbreak | 4 | 06-04-11 16:03 |
iPhone rare afsluiting + rare opstart! | Re3play | iPhone algemeen | 2 | 20-01-11 19:46 |
Rare melding iPod touch 3G | mathijs666 | iPhone algemeen | 8 | 16-07-10 10:51 |
Rare Wi-Fi | Anis Mesanovic | Wi-Fi | 2 | 23-08-09 22:03 |
|
|