Rare melding iPod touch 3G discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo,, Ik kreeg net, op mijn iPod touch 3G ineens, een melding van: Service Indentieteit. Ik druk op meer details en er staat niet vertrouwd. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Rare melding iPod touch 3G
Hallo,,
Ik kreeg net, op mijn iPod touch 3G ineens, een melding van: Service Indentieteit. Ik druk op meer details en er staat niet vertrouwd. Volgensmij heeft het iets met de mail te maken, maar ik weet niet wat het is ik heb de melding ook nog nooit gehad. Ik heb op: "Annuleer" gedrukt. Hier een sreenshot: Kan iemand mij uitleggen wat dit is? Het is op iOS 4.0. Alvast bedankt. Mvg Mathijs. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weet niemand het?
|
|
|||
|
|||
Is gewoon een certificaat, je zit op een beveiligde ssl server (of je mailserver vereist verificatie). Niet vertrouwd betekent gewoon dat het certificaat niet zo heel erg geweldig is simepl gezegd, maar als jij de mailserver kent dan zou ik het gewoon vertrouwen/accepteren.
|
|
|||
|
|||
Waar staat de mailserver dan?
|
|
|||
|
|||
Tja, waar jij het betreffende mailaccount hebt lopen.
|
|
||||
|
||||
Van welke provider gebruik je mail?
|
|||
|
|||
Het is een ipod.
Het is Hotmail en Gmail. Ik kreeg het vandaag in het ziekenhuis weer tone ik daar met het gast internet verbinding wou maken. |
|
|||
|
|||
Dan kan het een certificaat op dat netwerk zijn, als je het alleen daar hebt.
|
|
|||
|
|||
Nee, ook pas thuis toen ik hem ontgendelde.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch: rare dingen opgemerkt na jailbreak iOS4.3.1 op ipod touch 3G | Bart274 | Jailbreak | 4 | 06-04-11 16:03 |
iPhone rare afsluiting + rare opstart! | Re3play | iPhone algemeen | 2 | 20-01-11 19:46 |
Rare melding | lauwie | Odido (T-Mobile) | 1 | 18-07-10 15:43 |
|
|