iPhone 4 Baseband downgrade discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren iOS 4.1 op mijn iPhone 4 gezet waardoor de baseband werd geupdate naar 02.07.01, nu heb ik vandaag gedowngrade naar iOS 4.0.1 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 Baseband downgrade
Ik heb gisteren iOS 4.1 op mijn iPhone 4 gezet waardoor de baseband werd geupdate naar 02.07.01, nu heb ik vandaag gedowngrade naar iOS 4.0.1 en nu heb ik opeens weer baseband 1.59.00.
Bij de vorige iPhone was dit altijd onmogelijk, maar bij de iPhone 4 is het dus schijnbaar wel mogelijk Misschien bied dit nog wel perspectieven voor de "unlock scene" Iemand dit die ook al heeft geprobeerd/meegemaakt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Huh? Weet je dit zeker?
|
||||
|
||||
Heb echt 10 keer gekeken, ben er bijna toe in staat om weer te upgraden en te downgraden om mezelf te controleren
Edit: Sterker nog, ben nu aan het upgraden naar 4.1 en heb ff een screenshot gemaakt. Zal daarna ook een screenshot maken en vervolgens weer downgraden naar 4.0.1... Laatst gewijzigd door pascalletje; 15-07-10 om 23:08. |
|
||||
|
||||
Ja graag. Dit zou wel heel apart zijn....
|
|
||||
|
||||
En hierbij de screenshots...
Je kan zien aan de tijd dat het "voor en na" screenshots zijn. |
|
||||
|
||||
Dan moet je nu weer eens downgraden
Dan weten we het pas echt.
|
||||
|
||||
Uhmm, ik heb net geupgrade naar 4.1 en daarna weer naar 4.0.1. oftwel weer naar baseband 02.07.01 en weer terug naar 1.59.00. Dat zie je ook als je goed naar de foto's kijkt.
Ik blijf niet aan het up/downgraden Laatst gewijzigd door pascalletje; 15-07-10 om 23:53. |
|
||||
|
||||
Heeft misschien met de beta te maken?
Laatst gewijzigd door Bomans; 16-07-10 om 10:39. |
|
||||
|
||||
Reactie van MuscleNerd via Twitter: "it's an iPhone4 thing (neat though, huh?) Downgradable basebands!"
Bovenstaande was een antwoord van MuscleNerd op een vraag van Bomans Update: Vervolg reactie van MuscleNerd: "by the way you're the only other person I've seen who's noticed this. I figured it would have been big news by now " De echte eer gaat dus naar Pascal
PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum! Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-07-10 om 10:12. |
|
||||
|
||||
Ik zag het, en idd, de eer gaat naar Pascal!!!
Laatst gewijzigd door Bomans; 16-07-10 om 10:17. |
|
||||
|
||||
Hiep hiep Hoera voor Pascal
Ik zie het NOS avondnieuws al helemaal voor me Maar wel een fantastische ontdekking ! nu maar hopen dat Apple dit (nog) niet gezien heeft
|
||||
|
||||
Haha, ik voel me zeer vereerd
Ik hoop in ieder geval dat het iets opleverd voor de mensen die afhankelijk zijn van een unlock... |
|
||||
|
||||
Citaat:
(but hopefully there's a flaw somewhere in the iPhone4 at+xnonce stuff) De BB is dus nog beter "beveiligd". Maar het feit opzich dat je kan downgraden is al veel blijkbaar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: iPhone 3g iOS 3.1.3 baseband 05.14.02 downgrade/unlock? | fets | Unlock | 2 | 11-11-10 14:44 |
Baseband Downgrade | Derenze | Archief | 1 | 03-06-09 01:06 |
OTB iPhone 1.1.3 Baseband 04.03.13G Downgrade | dsnijhof | Archief | 2 | 02-02-08 18:46 |
|
|