tweak landscape bellen IOS 8 (iphone 6 plus) gevraagd discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een tweak waarmee de bellen app als de iphone in landscape staat ook in landscape kan bellen. Standaard ondersteunt de bellen app van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
tweak landscape bellen IOS 8 (iphone 6 plus) gevraagd
Ik zoek een tweak waarmee de bellen app als de iphone in landscape staat ook in landscape kan bellen.
Standaard ondersteunt de bellen app van apple dit niet en kan je alleen bellen in rechtop staande modus. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet mogelijk en ik zie het nut ook niet in om in landscape te bellen (ja misschien als je handsfree belt en je telefoon in landscape is)
anders even een verzoekje doen waar de jailbreak comunity is op reddit waar een ontwikkelaar een potentie ziet om dit uit te brengen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Tweak onthult batterij geheimen op iOS 8+... | Wally© | Jailbreak | 16 | 17-11-14 19:24 |
iOS 5 wallpaper gevraagd | ballegooier | Ringtones en Wallpapers | 20 | 16-02-13 18:48 |
Tweak om direct contacten te bellen vanaf Spotlight | magnifor | Jailbreak apps en thema's | 1 | 29-03-11 01:24 |
bellen gaat en sms niet .hulp gevraagd. | isam | Unlock [archief] | 3 | 30-01-08 23:41 |
|
|