Tweak onthult batterij geheimen op iOS 8+... discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze tweak tovert de interne Apple batterij monitoring te voorschijn... Voor zover we kunnen zien is bijna alles zichtbaar... Van apps tot subprocessen...(Daemons...) De screenshots ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Tweak onthult batterij geheimen op iOS 8+...
Deze tweak tovert de interne Apple batterij monitoring te voorschijn...
Voor zover we kunnen zien is bijna alles zichtbaar... Van apps tot subprocessen...(Daemons...) De screenshots doen we d'r bij... 'DetailedBatteryUsage'...zo heet ie... Gratis...in de BigBoss repo...
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De data is te vinden onder...
Instellingen...algemeen...gebruik...batterijgebruik... |
|
|||
|
|||
Laat die tweak ook details zien van de accu zoals vroeger BatteryLoggerPlus? Dus cycles, originele capaciteit, huidige capaciteit, percentage veroudering, enz...
|
|
||||
|
||||
Cycles kan je tot 7 dagen terug bekijken...
De drain kan je bepalen aan de hand van de total drain... Staat nu bij mij op 306%...betekent dat de batterij in die tijd 3x volledig is opgeladen... De grafiek kan je spreaden en pinchen... Het is dus een tweak/setting die je meer vertelt over het verbruik van je batterij dan over de staat van de accu... |
|
||||
|
||||
inderdaad een leuke toevoeging. Gebruik hem al meer dan een weekje.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
No problem dude...
Let me know what you think in the comments section... |
|
||||
|
||||
Locationd stond een paar dagen geleden nog fier bovenaan Zeker een aanrader! Kennen jullie nog andere nuttige batterij-tweaks? BatteryLife is er nog één, maar die kennen de meesten wel.
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
BattSaver heeft meer mogelijkheden dan enkel uitlezen van de batterij....
|
||||
|
||||
Voor wie een snelle toegang wil tot het batterijgebruik.
Je kan een extra menu toevoegen bij instellingen, dat scheelt weer wat tijd Ga met iFile (of Filza) naar /Applications/Preferences.app/ (maak daar eerst een backup van Settings.plist) Open dan Settings.plist en voeg volgende lijnen toe op dezelfde plaats zoals aangegeven op mijn screenshot: Code:
<dict> <key>bundle</key> <string>BatteryUsageUI</string> <key>cell</key> <string>PSLinkListCell</string> <key>isController</key> <true/> <key>label</key> <string>Batterijgebruik</string> <key>iconCache</key> <string>General</string> </dict> Sla op en respring, klaar. resultaat: |
|
||||
|
||||
Thank you sir
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan moet ge niet zoveel op dat iPhone/iPad scherm pielen en tokkelen. |
|
||||
|
||||
Ja, thuis doe ik dat. Dit heb ik vandaag onderweg gedaan.
|
|
|||
|
|||
Werkt super! Thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|