Kunnen wisselen tussen 2G/3G/4G in IOS8 discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor gebruikers die, net als ik graag kunnen terug schakelen naar 2G vanwege slecht bereik bij 3G/4G, heb ik het volgende gevonden en bij mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kunnen wisselen tussen 2G/3G/4G in IOS8
Voor gebruikers die, net als ik graag kunnen terug schakelen naar 2G vanwege slecht bereik bij 3G/4G, heb ik het volgende gevonden en bij mij werkt het:
1. Schakel 'Mobiele data' en 4G uit 2. Pas de plist van de provider op de volgende locatie aan: '/var/mobile/library/carier bundles/overlay/' (er staan er waarschijnlijk twee een van de provider en een default) 3. Verander de waarde van de key 'Enable4GByDefault' van true naar false 4. Respring de iPhone Deze setting zou na een herstart weer verdwenen zijn, maar ik heb de map 'overlay' op read only gezet en bij mij blijft deze setting ook na een reboot staan. Edit: Mijn provider is KPN
. Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen Laatst gewijzigd door jemmie; 13-11-14 om 18:49. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zie ook hier: http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...tml#post984118
|
|
||||
|
||||
Sorry gemist
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wisselen tussen toetsenborden. | rene865 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 19-03-13 20:43 |
Wisselen tussen Wi-Fi en 3G | thsjaki | Wi-Fi | 5 | 13-03-12 12:55 |
Wisselen tussen QWERTY en tekens | mlc1 | iPhone algemeen | 4 | 01-12-08 11:18 |
|
|