Live tv kijken werkt met JB !!! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor de mensen die live tv kijken hebben gemist, goed nieuws, deze is weer te gebruiken, ik heb de dev van de tweak NoAppStoreRedirect een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Live tv kijken werkt met JB !!!
Voor de mensen die live tv kijken hebben gemist, goed nieuws, deze is weer te gebruiken, ik heb de dev van de tweak NoAppStoreRedirect een mail gestuurd met de vraag of hij deze app weer werkend kan krijgen. Dat is gelukt !!! De tweak heeft een update gehad en Live TV Kijken werkt weer 👯👯
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Helaas werkt niet meer....
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Weet iemand de reden waarom ze zo hardnekkig vasthouden aan een iPhone zonder jailbreak? Het is toch gewoon legaal? En alsof dat doorgeven van Foxsport wèl legaal is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoe dan ook. Jailbreak detectie is ondertussen heel complex geworden in vergelijking met een paar jaar geleden. Als bv. een appje ging kijken of Cydia aanwezig is was dat heel makkelijk te patchen. |
|
|||
|
|||
Al een oplossing? Ik was 1 week blij
|
|
|||
|
|||
Bypass X versie 0.2-b3
Werkt goed via Cydia. |
|
|||
|
|||
Werkt prima maar helaas niet hiervoor
|
|
|||
|
|||
Strange bij mij werkt de app nog steeds. Wel juiste versie nr? Andere werken niet!
|
|
|||
|
|||
Live tv kijken 3.3
Bypass X versie 0.2-b3 Opent nog steeds cydia. Doe ik iets fout? |
|
||||
|
||||
Nee daar kan je niks aan veranderen, komt omdat je toestel gejailbreaked is, wat je kan doen is de dev van noappstoreredirect vragen of hij ervoor kan zorgen dat het niet gebeurt, dat heeft ie wel gedaan bij de vorige versie, alleen heeft hij dan de app nodig 👍
|
|
|||
|
|||
Gevraagd.
Ben benieuwd. |
|
|||
|
|||
Al oplossing voor TVLive met jailbreak?
En IMsias, heeft de developer inmiddels al een oplossing gevonden?
|
|
|||
|
|||
Xcon werkt bij mij ook, na install hardreset dan live tv installeren weer een hardreset en hij werkte bij mij.
Btw bypass x opzelfde manier geinstalleerd en werkt ook nog steeds! Bypass heeft een bug bij mij die oude emails blijft ophalen vandaar dat ik over ben op Xcon. |
|
|||
|
|||
Werkt niet
Beste heijdemann,
Jouw route gevolgd, werkt helaas niet. - welke versie van Xcon gebruik je? - welke versie van LiveTV? Anders graag een PM met link naar de ipa-file |
|
|||
|
|||
nog steeds geen oplossing?!?!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ziggo app live tv kijken met jailbrake werkt niet. | mphoogeveen | iPad Apps | 1 | 08-02-13 22:24 |
Live tv kijken met apple tv 3 | muratb | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 2 | 16-01-13 00:30 |
Live tv-kijken op de iPhone, met OrbLive | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 4 | 22-09-08 12:12 |
|
|