Thema's werken niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem op mijn iPad 2 ios 8.1.2 jailbroken met TaiG. Wanneer ik wat voor een theme of app theme ik download, het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Thema's werken niet
Ik heb een probleem op mijn iPad 2 ios 8.1.2 jailbroken met TaiG.
Wanneer ik wat voor een theme of app theme ik download, het verandert niks, springtomize enzo werkt gewoon maar echt de themes niet, sommige apps veranderen wel sommigen niet en in instellingen staan alle icoontjes wel gewoon verandert, ik gebruik (obviously) winterboard en ik kan ook geen bootlogo's of app mods/themes gebruiken, het geeft geen error aan zegt gwn dat het allemaal goed is maar er verandert niks tot weinig. Weet iemand wat ik moet doen om dit op te lossen? Mvg. Rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zie ook geen winterboard icoontje op mijn springboard
|
|
|||
|
|||
Winterboard icoontje heeft de heer Saurik weggehaald. Die staat tussen je instellingen! Voor je iconen moet je even, iconbundles installeren!
|
|
|||
|
|||
Ik zal het proberen dankje!
|
|
|||
|
|||
Het werkte niet.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Thema's werken niet | Tigerx95 | Jailbreak | 1 | 15-01-14 21:16 |
Sommige thema's werken niet? | m240 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 10-04-11 00:05 |
Thema Icoontjes werken niet!? | LeonPaul | Jailbreak apps en thema's | 10 | 30-11-09 23:10 |
thema's werken niet | AAIRWIN | Jailbreak apps en thema's | 7 | 31-07-08 05:26 |
Thema's in Summerboard werken niet... | Thomas H. | Unlock [archief] | 5 | 22-04-08 14:10 |
|
|