ipad app on jailbreaked iphone 5c discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iphone 5c 16gb met ios 8.4 zojuist gejailbreaked met Taig V2.4.3. DIt is goed gegaan. Is het nu op een of andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipad app on jailbreaked iphone 5c
Ik heb mijn iphone 5c 16gb met ios 8.4 zojuist gejailbreaked met Taig V2.4.3. DIt is goed gegaan.
Is het nu op een of andere manier mogelijk om een ipad app (de app heet HEMC) op mijn iphone te laten draaien? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik kan de app gewoon vinden in de App Store (iPhone 5)
|
||||
|
||||
Ik vind er 3 met die naam, waarvan er eentje (D-BOX HMEC) iPad only is.
Ik weet niet of je met een jailbreak iPad Apps op een iPhone (5c) kunt draaien. Op een iPhone 6 Plus kan dat best interessant zijn.
|
|||
|
|||
Citaat:
Link: http://www.idownloadblog.com/2011/04/26/how-to-run-ipad-apps-on-the-iphone/ |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee want ik heb geen Mac maar het proberen is het altijd waard. Daarom plaats ik het zodat een andere, het kan proberen beter iets dan niks. En het hoeft helemaal niet zo te zijn dat iets wat erg oud is niet werkt op een nieuwe versie. Ik heb namelijk Windows 10 en daar draai ik spellen op die niet eens werkte op Windows 7
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G jailbreaked blijft hangen in herstelmode | tarik93 | iPhone algemeen | 8 | 20-03-11 11:19 |
iPhone: Jailbreaked iPhone 4 | dutchylex | Jailbreak | 10 | 12-03-11 21:12 |
Updaten software jailbreaked Iphone 3G | YvetteBoers | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 17-08-09 23:14 |
iPhone 1e gen.: Jailbreaked iPhone 1G 2.2 unlocken? | JvR90 | Unlock | 4 | 06-12-08 14:30 |
Is de iPhone Jailbreaked? | tysie | Archief | 2 | 23-01-08 00:18 |
|
|