Kan geen SSH verbinding maken met iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) iPhone 5 (jb) met 8.4 en Win 8.1 Het lukt me niet om een SSH verbinding te maken met mn iPhone. OpenSSH is goed geïnstalleerd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen SSH verbinding maken met iPhone
iPhone 5 (jb) met 8.4 en Win 8.1
Het lukt me niet om een SSH verbinding te maken met mn iPhone. OpenSSH is goed geïnstalleerd en het rootpaswoord heb ik reeds veranderd. Op Windows geprobreerd met FileZilla en PuTTy client maar ik krijg iedere keer een 'access denied' error. Heb met PuTTy al geprobeerd om GSSAPI authentication uit te schakelen, run als admin, toegang gegeven via firewall, anti-virus uigetzet, IP-adres dubbel gechecked, telefoon en modem rebooten... Ben beetje door mijn opties heen. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone kan geen verbinding maken met Wi-Fi. | Davyvdv | iPhone algemeen | 12 | 16-02-12 11:10 |
Windows: kan geen verbinding maken met iphone | maat1956 | iTunes | 2 | 06-09-10 23:42 |
iphone kan geen verbinding maken met itunes | gappykruft | iTunes | 1 | 18-06-10 13:33 |
Iphone 3gs kan geen verbinding maken met Livebox | Jensyy | iPhone algemeen | 3 | 11-09-09 17:07 |
kan geen verbinding met iphone maken via ssh | hannes22 | Unlock [archief] | 4 | 09-03-08 09:44 |
|
|