//

Is er een "screen "mirror"app voor ios 8.3?

Is er een "screen "mirror"app voor ios 8.3? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iphone gebruikers, Ik heb een iphone 4s met ios 8.3. (en jailbreak) mijn vraag is of er nog een app is die het mogelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-08-15, 21:56
pieter5534 pieter5534 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Is er een "screen "mirror"app voor ios 8.3?

Beste iphone gebruikers,

Ik heb een iphone 4s met ios 8.3. (en jailbreak)
mijn vraag is of er nog een app is die het mogelijk maakt om iphone scherm ook op een extern scherm weer te geven? En dat ook het iphone scherm blijft werken zodat ik die nog kan bedienen.

Ik weet dat er voor ios 4 en 5 een app was die " tvout2 mirroring" oid heet , maar zoek dus hetzelfde voor de ios 8.3.

mijn bedoeling is om met google maps te navigeren en dit weer te kunnen geven op het navigatiescherm van mijn volvo.
Op het moment speelt hij wel youtube filmpjes af op het navigatiescherm maar geen exacte schermkopie van mijn iphone.

Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen...
Of is het nodig te downgraden naar een andere ios?

M.v.g. Pieter
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-15, 08:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pieter5534 Bekijk bericht
Of is het nodig te downgraden naar een andere ios?
Dat is in ieder geval niet nodig (want onmogelijk met een iPhone 4S).
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app "app store" verdwenen, beperkingen "aan" code vergeten? wat nu Fonzy666 iPhone Apps 5 14-10-14 21:50
Datum in "momenten" in "Foto's" komen niet overeen met origineel! squertes iPhone algemeen 1 06-12-13 15:35
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 21:00
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 19:28
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 14:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:36.