Cydia/Installer op 2.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind Cydia helemaal ruk, ik hoef het niet, veel te instabiel en heb al diverse malen m'n iPhone geforceerd moeten herstarten. Ik kan nergens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik vind Cydia helemaal ruk, ik hoef het niet, veel te instabiel en heb al diverse malen m'n iPhone geforceerd moeten herstarten. Ik kan nergens een manual vinden om het netjes eraf te poetsen. Iemand hier met een link??
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Al veel in het bladeren geweest en info bekeken van de programma's die er aangeboden worden.
|
|||
|
|||
Eraf halen zal lastig zijn. Custom firmware maken met Pwnagetool zonder Cydia is denk ik enige optie.
|
|
|||
|
|||
Hmmmm, ben 'm opnieuw aan het restoren. Gewoon weer met m'n eigen pakket. Ik was Cydia dus kwijt na wat dingen te deïnstalleren, maar ja, iets klopt er niet. Gewoon maar weer opnieuw beginnen en de updates maar gewoon 1 voor 1 uitvoeren in plaats van de complete bundel in 1 keer. Eens kijken of het dan wel allemaal probleemloos werkt.
|
|
|||
|
|||
Goed, na een restore, toch maar weer met Cydia (i.v.m. BossPrefs) lijkt het nu goed te gaan. Alles gewoon 1 voor 1. Dus bij essential updates ignore gedaan en dan alles 1 voor 1. Dat gaat dus probleemloos hier. Ben benieuwd hoe lang dit goed blijft gaat. 't Is maar techniek he
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Alvast bedankt.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
oh, in het andere topic heb ik de originele van 2.0 geupload
https://forum.iculture.nl/f18/i...tml#post151601 |
|
||||
|
||||
Is dat dan dat vierkantje met stip? kan ze niet openen omdat ze in het Apple-png-formaat zitten.
|
|
||||
|
||||
Allemaal bedankt voor het meedenken en de hulp!!!
|
|
|||
|
|||
Heb het helemaal gehad met die PwnageTool!!!
Ik wil terug naar 1.4 iemand enig idee hoe ik dat doe... Kan niets vinden op dit forum. Staan steeds metodes om je iphone 2.0 te downgrade zonder PwnageTool, maar met staat geen oplossing. Hoop dat iemand hier een antwoord op heeft. thx |
|
|||
|
|||
Ik dacht je custom FM van 1.4 selecteren in de herstel modus
|
|
|||
|
|||
markvankan, de uitleg staat in het forum onder het item downgraden van 1.2.0 naar 1.1.4
|
|
|||
|
|||
Als ik een source wil toevoegen in cydia krijg ik de foutmelding: Did not find repository.. weet iemand hoe ik wel de meeste sources toegevoegd krijg?
|
|
|||
|
|||
Homescherm van Cydia----more packages sources-----en daar staan er veel. Waarschijnlijk ook die van jou?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia 3.1.3 en installer ? | maurice1991 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 08-06-10 21:43 |
Installer en Cydia o.s. 2,1 | fnouach | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-03-10 15:23 |
Installer of Cydia | Y-Less | Archief | 2 | 02-12-08 19:27 |
Cydia vs Installer | iPhoneBitch | Jailbreak apps en thema's | 3 | 24-08-08 21:16 |
Cydia/Installer | Farilas | Jailbreak apps en thema's | 28 | 12-07-08 15:48 |
|
|