Cydia/Installer op 2.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) RiP Dev Blog Hier kan je alles volgen over installer v4. op 11 juli hebben ze aangegeven dat het soon wordt gereleased. Soon zou ongeveer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
RiP Dev Blog
Hier kan je alles volgen over installer v4. op 11 juli hebben ze aangegeven dat het soon wordt gereleased. Soon zou ongeveer 2 weken zijn, dus eerdaags moet het wel een keer komen als er niet meer fouten worden ontdekt |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
2.0 Software: Brak aanbod, instabiel, haastwerk.
Mijn 1.1.4 loopt vlekkeloos. Remain un-pwned ! |
|
|||
|
|||
Hai allen, kort vraagje.... als ik openSSH installeer via Cydia, dan komt het icoontje niet op mijn springboard...
Iemand? Ik ben al een tijdje aan het zoeken.... |
|
|||
|
|||
OpenSSH draait op de achtergrond en heeft geen icoon
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf geen ervaring met SSH en Windows, maar via Google is vast een instructie te vinden
Edit: via Putty kun je in Windows je iPhone benaderen via SSH |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga ff peuteren! Edit: Gelukt... thnx voor de tip! Laatst gewijzigd door james_breda; 22-07-08 om 16:33. |
|
|||
|
|||
OpenSSH is de server die op de iPhone draait. via open SSH kan je FTP-en. Dus bestanden overzetten. In windows kan je daarvoor Putty gebruiken of winscp (vind ik zelf erg makkelijk.
1: zorg dat je via cydia OpenSSH geinstalleerd hebt 2: Kijk wel LAN ip je iPhone heeft 3: start winSCP en typ dat IP nummer in met user Root en wachtwoord alpine 4: druk connect als het goed is zie je nu de inhoud van je iPhone je kunt nu mappen aanmaken en bestanden verslepen. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand al met Cydia packages geupdate?
Thnx |
|
|||
|
|||
"Heeft iemand al met Cydia packages geupdate? "
Borrie, Heb vandaag ook de update gedaan naar FW 2 en heb deze packages laten uitvoeren daar Cydia dit zelf aangaf. Geen problemen gehad nadien.
|
||||
|
||||
Heeft iemand voor mij onderstaande iconen uit de 2.0 firmware voor mij? Alvast bedankt.
/System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/FSO_EDGE_ON.png /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/Default_EDGE_ON.png Dit omdat ik via Cydia andere iconen had geïnstalleerd. Deze bevielen niet maar nu heb ik op mijn standaard springboard niet meer het GPRS icoontje. Wie helpt? Hier zie je niks: En hier wel weer, vreemd:
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb via Cydia het 3G-icoontje geïnstalleerd, maar zie deze alleen in het hoofdscherm of het iPod-scherm. Zodra ik een app open zoals Phone of Mail krijg ik het blauwe vierkantje met witte stipje te zien... vreemd. Iemand die weet waarom dat is?
|
||||
|
||||
Thanks.
Citaat:
Heb nu net de originele icons weer terug gezet maar helaas lost dit niks op. Dat programmatje uit Cydia doet dus net iets meer dan alleen andere icontjes plaatsen |
|
|||
|
|||
De gedownloade appz via Cydia komen niet op me home screen...
iemand een idee ? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hoe installeer ik installer.app?
Hallo ik heb sinds gister de eerste generatie van de iphone met 2.0 software deze is al geunlocked en volgensmij gejailbreakt. Alleen nu staat er cydia op hoe kan ik installer.app op de iphone krijgen. (zonder een mac)
|
|
||||
|
||||
Robje:
Dit is al TIG keer voorbij gekomen je moet WACHTEN op installer 4.0 deze is er nog niet |
|
|||
|
|||
Zijn weer paar nieuwe apps via Cydia beschikbaar die wel (enigzins) de moeite waard zijn: Flashlight (beter dan de flashlights via appstore want deze past ook brightness van scherm aan) en PowerTool (om springboard/iphone te herstarten). En al langer beschikbaar: De NES (Nintento) emulator. Zelf gebruik ik ook de Terminal app maar die is nog erg brak helaas.
Verder nog ene opmerking aan iedereen die Cydia loopt af te kraken en te klagen dat er geen installer.app is: Vrijwel alle 1.1 apps werken gewoon niet onder 2.0. PUNT. Dus de makers van de apps die je zo graag gebruikte op 1.1.4 moeten een nieuwe versie maken. Veel developers hebben nu de apps via de appstore dus veel oude apps kan je nu via appstore krijgen (al dan niet tegen betaling). De overige apps zal je dus op moeten wachten. En het is ook wel te verwachten dat alle 2.0 apps zowel via installer.app als via cydia beschikbaar zullen komen. Dus ipv zeuren gewoon de appstore leegtreken of afwachten, meer kan ik er niet van maken helaas. 1.1.4 firmware houden is natuurlijk ook een optie maar de appstore heeft voor mij veel meer te bieden dan installer.app. Hoewel ik de teletekst.app wel erg mis , maar gelukkig is daar nog een webapp voor (shameless plug) Laatst gewijzigd door amphora; 23-07-08 om 14:16. |
|
||||
|
||||
Ah beter,
Die flashlights van de appstore zuigen idd! Vanavond die via Cydia maar ff proberen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia 3.1.3 en installer ? | maurice1991 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 08-06-10 21:43 |
Installer en Cydia o.s. 2,1 | fnouach | Jailbreak apps en thema's | 4 | 17-03-10 15:23 |
Installer of Cydia | Y-Less | Archief | 2 | 02-12-08 19:27 |
Cydia vs Installer | iPhoneBitch | Jailbreak apps en thema's | 3 | 24-08-08 21:16 |
Cydia/Installer | Farilas | Jailbreak apps en thema's | 28 | 12-07-08 15:48 |
|
|