SSH aan/uitzetten in 2.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthijst Met WinSCP of terminal commando geven: launchctl unload -w /Library/LaunchDaemons/com.openssh.sshd.plist en restarten, lijkt te werken... Maar ja, bossprefs zal wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand ook dit probleempje. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
noujah hele topic is klaar installeer bossprefs en ssh kan met een druk op de knop aan of uit gezet worden
werkt prima overigens! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb het ook net getest (BossPrefs) en werkt perfect.
Ohja, voor degene die het zoeken: het moet via Cydia geinstalleerd worden. Dat vond ik hier nog niet terug. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Het zal wel aan mij liggen maar bij mij is er geen BossPrefs in Cydia.
in /etc/apt/sources.list.d staat bij mij de bigboss.list. Iemand een idee wat te doen |
|
||||
|
||||
BossPrefs staat gewoon in Cydia, hoor. Bij 'Install', dan 'all packages' en dan bij de 'B'...
|
|||
|
|||
Sorry bij mij gaat hij van Bootstrap Commands naar Cannabis Battery....Dus geen BossPrefs
|
|
||||
|
||||
staat ie ook niet bij "changes"
Hier staat ie nml bovenaan |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb overal al gekeken ook in changes... Last updated: wordt wel goed weergegeven Zal even rebooten...
Edit: Changes geeft onder 23 jul 2008 14:41:04 AT&T Carrier Logo en TMobile Carrier Logos... Laatst gewijzigd door ControlSje; 23-07-08 om 23:15. |
|
||||
|
||||
En Flashlight, iReboot, Metronome, Powertool, ... is inmiddels behoorlijk wat beschikbaar in Cydia. Misschien moet je Cydia updaten...? Ik weet het anders ook niet waarom BossPrefs bij jou niet verschijnt.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de zoek functie gebruikt om BossPrefs te vinden binnen Cydia.
|
|
||||
|
||||
De tool die ik miste in 2.0! Nice
Laat de rest maar komen zou ik zeggen |
|
|||
|
|||
Flashlight, iReboot, Metronome, Powertool heb ik wel. Maar BossPrefs nog steeds niet.
Ben een beetje aan het nadenken wat ik allemaal heb gedaan na het moment dat Cydia nog goed geupdate heeft. Ik heb wel mijn root password gewijzigd. Kan dit van invloed zijn? Ik heb het password al terug gezet maar zonder resultaat. Ik zoek nog maar wat verder.... |
|
||||
|
||||
Root password lijkt me niet van invloed te zijn op dit gebied dus... vreemd, hoor.
|
|
||||
|
||||
controlsje
Heb je ook handmatig een reload gedaan in cydia? Wat staat er bij jou bij "Last Updated" ? btw, Metronome kwam later dan bossprefs :S |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hm, zo te zien is er wat mis met je tijdsaanduiding, want in mijn Cydia staat gewoon 23.32 (bij wijze van...) terwijl bij jou 14.41 uur staat of zoiets... klopt niet helemaal.
|
|
|||
|
|||
Boven aan staat wanneer hij het laatst geupdate heeft 23 jul 2008 23:20:52 dus.
Voor zover ik weet wordt de tijd in de lijst alleen geupdate als er werkelijk nieuwe applicaties gevonden zijn. Weet iemand waar Cydia zijn library van applicaties opslaat? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verschillende agenda's aan en uitzetten | Graf Zum Kotzen | iPhone algemeen | 1 | 09-07-10 00:26 |
SSH en GPRS uitzetten op 3.0 | ocmer95 | Archief | 2 | 16-09-09 21:26 |
Bluetooth en 3G eenvoudiger aan-/uitzetten? | iWilco | iPhone algemeen | 9 | 14-04-09 11:55 |
Snel aan- en uitzetten | tantepoes | Wi-Fi | 2 | 27-08-08 17:33 |
Bleutooth aan- en uitzetten | DuncanH | iPhone algemeen | 2 | 29-01-08 15:35 |
|
|