SSH aan/uitzetten in 2.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) En als je 'refresh' aanklikt? BossPrefs kwam pas rond een uur of 10 vanavond beschikbnaar dus...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
En als je 'refresh' aanklikt? BossPrefs kwam pas rond een uur of 10 vanavond beschikbnaar dus
|
|
|
||||
|
||||
Als ik dat nu doe zie ik gelijk 2 essential updates. Oook eentje van cydia
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Dan moet je die gewoon updaten en Cydia weer opstarten. Dan zal waarschijnlijk ook BossPrefs verschijnen. Heb geleerd dat de essential updates van Cydia ook echt essential; zijn
|
|
|||
|
|||
Ik krijg net 2 essential updates binnen cydia en cydia source set... Dus de fout ligt niet aan Cydia, misschien dat de update het probleem verhelpt.
Keep u informed... ps. Bossprefs stond nog niet in changed |
|
||||
|
||||
~~We gaan offtopic~~
Ja maar ik heb al gemerkt dat je de essentiele updates van cydia niet allemaal tegelijk moet installeren. Want dan kan je iphone gewoon hangen. Al 3x meegemaakt. Hier trouwens cydia geupdates en de sources (versie 5) bosspreffs zat er gewoon tussen inderdaad. SSH maar weer uitgezet. |
|
||||
|
||||
Ik blijf het vreemd vinden dat ie BossPrefs bij jou niet ziet, Controlsje. Weet verder ook geen oplossing.
|
|
|||
|
|||
Ik wordt gek.... Bossprefs staat er nog steeds niet tussen... Wel een andere update "UICaboodle.py" Ik denk dat ik geen update van de BigBoss repo krijg...
photo-2.jpg |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: zo niet, dan staat die waarschijnlijk onder 'install' --> 'all packages' en dan scrollen naar de 'B'. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
BigBoss Source staat genstalleerd, ook al gereinstalled. Ik heb werkelijk geen idee wat er aan de hand is.
Laatst gewijzigd door ControlSje; 24-07-08 om 01:15. |
|
||||
|
||||
Wellicht een plaatselijke 'bug' Waarschijnlijk dat een nachtje slapen wonderen gaat doen.
|
|
|||
|
|||
Iedereen bedankt voor het mee denken. special thanks to yingie.
|
|
||||
|
||||
Mooi mooi dat het werkt
|
|
||||
|
||||
De enige optie die het volgens mij nu nog niet doet in BossPrefs is EDGE uitzetten, maar het is ook nog maar een beta versie.
|
||||
|
||||
Werkt wel scorpio
Gisteren nog getest, hij schakelde bij mij tegelijk ook Wi-Fi uit, maar goed. Wat voor zover bekend (nog) niet werkt, is de airplane mode en phone mode in en uitschakelen |
|
||||
|
||||
Klopt, je hebt helemaal gelijk. Ik liet me leiden door het gprs sysmbool wat er wel bleef staan. Je hebt al uitleg hierover geven in een ander topic. Thanks!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook even een vraagje met betrekking tot het gebruiken van ssh met firmware 2.0.1
Ik heb zojuist openssh geinstalleerd, maar ik krijg geen toegang met winSCP tot mijn iphone. Ik gebruik als username: root en als password: alpine. Maar ik krijg steeds de melding:server unexpectedly closed network connection iphone Iemand een idee waar het aan kan liggen? alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Heb het zelfde probleem als tjiels. In bossprefs zet ik SSH aan en keer terug naar home. inloggen met winscp wil niet "network error, bosspreffs opnieuw geopent staat ssh uit . Heb voor dubbele check toggle ssh geinstallerd maar als ik enable druk gaat deze in 1 seconde weer eruit
Laatst gewijzigd door tjauwmin; 14-08-08 om 18:34. |
|
|||
|
|||
Ik heb ook dezelfde problemen met firmware 2.01 bossPreffs en SSH.
Gebruik win ScP 4.16. Iemand die het wel werkend heeft onder 2.01? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verschillende agenda's aan en uitzetten | Graf Zum Kotzen | iPhone algemeen | 1 | 09-07-10 00:26 |
SSH en GPRS uitzetten op 3.0 | ocmer95 | Archief | 2 | 16-09-09 21:26 |
Bluetooth en 3G eenvoudiger aan-/uitzetten? | iWilco | iPhone algemeen | 9 | 14-04-09 11:55 |
Snel aan- en uitzetten | tantepoes | Wi-Fi | 2 | 27-08-08 17:33 |
Bleutooth aan- en uitzetten | DuncanH | iPhone algemeen | 2 | 29-01-08 15:35 |
|
|