Icoontjes aanpassen in 2.0 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 2.0 nu draaien zonder problemen op mijn 8gb iPhone. Alle standaard icoontjes heb ik al vervangen door 'iPear' icoontjes omdat ik deze mooier ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icoontjes aanpassen in 2.0
Ik heb 2.0 nu draaien zonder problemen op mijn 8gb iPhone.
Alle standaard icoontjes heb ik al vervangen door 'iPear' icoontjes omdat ik deze mooier vind. Het lukt mij alleen niet de icoontjes van 'Apps' uit de App Store te wijzigen. Sommige worden volledig wit of er ligt een doorzichtig icoon over ze heen. Ik vervang normaal het icon.png in de betreffende Applicatie-map maar dit is dus niet voldoende. Iemand een idee ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
mischien kan je even bij google kijken of hier bij de zoekfunctie
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja kan ook gewoon in Library/Themes je eigen map aanmaken, die noem je bijv. Duke's Theme. in de Map Duke's Theme maak je dan een map aan ''Icons'' (daar zet je dus al je iconen in, in png formaat en je noemt ze zoals de app heet. in de Map ''Duke's Theme'' kun je ook een Wallpaper.png, Dock.png en StatusBar.png zetten.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icoontjes | peterlala | iPhone algemeen | 13 | 31-03-10 20:43 |
Dubbele icoontjes... | sannetjeislief | Archief | 1 | 19-01-10 12:47 |
icoontjes op beginscherm aanpassen | trimix | Jailbreak apps en thema's | 9 | 13-10-08 11:47 |
Standaard Icoontjes | Jroen_w | Jailbreak apps en thema's | 1 | 05-03-08 14:50 |
|
|