icoontjes op beginscherm aanpassen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) als je je icoontjes wilt aanpassen op je today scherm instaleer eerst installerpack 1.55 pxl met ibrick en daarna iswitcher 1.6 pxl dan kun vervolgens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
icoontjes op beginscherm aanpassen
als je je icoontjes wilt aanpassen op je today scherm
instaleer eerst installerpack 1.55 pxl met ibrick en daarna iswitcher 1.6 pxl dan kun vervolgens via iswitcher je icoontjes aanpasssen op 10 verschillende manieren ziet er erg leuk uit !!! ook kun je weer terug naar je oude icoontjes via deze app iswitcher - Google Code staan ook fotos op deze site ... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Voor gebruikers van SummerBoard: Skins bieden dezelfde opties in dit programma... Verder goede tip! Dankjewel!
|
|
||||
|
||||
ja in iswitcher kun je ook je telefoonscherm en je toetsenbord aanpassen dit gaat niet in summerboard
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik zie niet goed hoe je je toetsenbord aan kunt passen in iSwitcher...
|
|
||||
|
||||
ik bedoel het toetsenbord van sms sturen enz en in internet om je telefoontoetsenbord aan te passen moet je customize gebruiken zie mijn andere post hierover
|
|
|||
|
|||
Ah ja inderdaad... Als ik dan kijk in iSwitcher bij die voorbeelden, zie ik er geen toetsenbord bij staan...
Of is dit een domme vraag Edit: moet je die via die site downen? |
|
||||
|
||||
klopt niet het toetsenbord om te bellen wel om te sms en enz deze moet je wel eerst dowmloaden met intaller onder customize dan kun je wel dat toetsenbord veranderen
|
|
|||
|
|||
Klinkt zeer goed, kan alleen de link in het eerste geplaatste bericht niet openen. Is er een andere weg om dat programma op mijn Iphone te krijgen?
|
|
|||
|
|||
Dit is ook een erg out bericht.
inmiddels kun je e.e.a. goed regelen in Cydia als je telefoon ge jailbreaked is. Binnen cydia zijn diverse thema's en buttons beschikbaar via Winterboard. Erg gebruiksvriendelijk en stabiel. Meer over cydia elders in het forum suc6. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond beginscherm | ElsG | Archief | 5 | 08-02-10 00:08 |
icoontjes werken niet bij 'zet in beginscherm' | Arjan0625 | Archief | 3 | 19-01-10 14:42 |
Beginscherm probleempje | sanjaysusi | Archief | 11 | 09-11-09 14:34 |
Icoontjes aanpassen in 2.0 | Duke | Jailbreak apps en thema's | 3 | 25-08-08 16:18 |
Beginscherm | Serge123 | iPhone Apps | 3 | 14-07-08 15:10 |
|
|