springtomize discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Springtomize 3 voor ios jb 9.02 is te installeren...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
springtomize
Springtomize 3 voor ios jb 9.02 is te installeren
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Via welke Repo?
|
|
|||
|
|||
Ik geloof niet dat ik dat hier mag zetten Google maar op springtomize ios 9
|
|
||||
|
||||
Goe bezig !!! Dit is zelfs geen gepirateerde versie omdat de iOS versie simpelweg niet bestaat...Maar ge moogt'em installeren...Veel plezier met je BLoD...
|
|
|||
|
|||
Maar werkt wel uitstekend op mijn device en niks geen blod
|
|
|||
|
|||
Geïnstalleerd. Echter toch wel een aantal functies die bij mij niet werken. Gelijk weer verwijderd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Relax Timosha. Waarom moet jij mensen altijd zo een schrik aanjagen? Ik heb mijn iphone al verschillende keren laten respringen en nooit problemen.
Springtomize werkt bij mij goed, toch waarvoor ik het gebruik: kleinere icoontjes, extra rijen en een extra kolom en 7 iconen in het Dock. Springtomize is voor mij trouwens samen met Quickdo de belangrijkste reden waarom ik mijn iphone jailbreak. Ik vind de standaard iconen veel te groot. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Springtomize 3 is uit | charleyr | Jailbreak apps en thema's | 16 | 05-02-14 16:10 |
Springtomize Theme's | Roewl | Jailbreak apps en thema's | 0 | 14-02-13 13:12 |
Foutmelding vewijderen/herinstallatie Springtomize. | hanske636 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 30-05-12 09:25 |
Springtomize 2 is beschikbaar IOS5+ | superzemie | Jailbreak apps en thema's | 0 | 04-12-11 14:53 |
springtomize, map is anders? | simlockvrij | Jailbreak apps en thema's | 1 | 19-10-11 23:28 |
|
|