Cydia voor beginners: software, sources en meer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) weet iemand of het mogelijk is om een liedje als beltoon te zetten? maar liefst een programmatje dat je het daar moet in zetten en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
weet iemand of het mogelijk is om een liedje als beltoon te zetten?
maar liefst een programmatje dat je het daar moet in zetten en thats it.. want heb echt geen zin om een mp3'tje te knippen en dan omzetten en zo.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Anyring werkt perfect
grtz |
|
|||
|
|||
Wat is eigenlijk het nut van sources/repo's? Die twee zijn toch hetzelfde op vergis ik me?
|
|
||||
|
||||
Ik had onder iOS 5 altijd een tweak die bij dubbel klikken op de homebutton terwijl er muziek speelde, automatisch de muziekcontrols weergaf. Dus dat je niet eerst hoeft te swipen vanaf de multitaskbar. Weet iemand hoe die tweak heet?
|
|
|||
|
|||
kun je dat niet gewoon via Activator instellen?
zo heb ik het ook gedaan tijdens iOS 5.1.1 Lijkt me dat dat nu ook nog wel steeds kan |
|
|||
|
|||
nadat ik mijn iphone 4 heb gejailbreakt, staat post to facebook niet meer in mijn berichtencentrum, twitter staat er wel, Hoe krijg ik dit terug?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia sources | koen26 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-12-10 22:43 |
sources voor cydia! | SalPacino | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-08-10 14:15 |
Cydia sources | tieske123 | Archief | 3 | 11-08-08 23:57 |
|
|