Cydia voor beginners: software, sources en meer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Grandioos weet iemand hoe ik icoontjes van een thema zichtbaar op mn iPhone krijg (ben n beginnend gebruiker) Via openssh de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Is het een thema via winterboard, want anders moet je het eerst via winterboard activeren, en al je die niet heb, moet je winterboard in cydia downloaden
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Thema via Cydia geïnstalleerd en in winterboard geactiveerd, achtergrond e.d. doen t wel ... icoontjes (nog) niet.
|
|
||||
|
||||
heb je toevallig ook nog een ander thema geselecteerd?
|
|
|||
|
|||
Betreft het thema Windows 7 ultimate, geen ander thema aangevinkt.
|
|
|||
|
|||
Kan het zijn dat pogoplank hier n uitkomst is, dacht dat ik n keer gelezen heb ... of is dit onzin??
|
|
|||
|
|||
Heeft iemand nog goede sources voor leuke apps?
|
|
|||
|
|||
Wat zijn nou echte must have sources? (repo's)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik kwam deze in google tegen maar ik kan niet zien of het forum BREIN
problemen gaat krijgen met de lijst hieronder -BeYouriPhone http://repo.beyouriphone.com/ -VNMAGIC Team http://vnmagic.net/cydia/ -Fishbone http://fishbone.ge/ -Site officiel de iPhoneDelivery Index of /cydia Laatst gewijzigd door iScorpio; 27-10-10 om 11:42. Reden: illegale repo verwijderd |
|
|||
|
|||
weet iemand hoe ik mijn bestaande apps die ik had op mijn iphone staan weer zichtbaar kan maken? ik heb hem gejailbreakt sinds dien zijn die icoontjes weg. al kijk in activator kan ik ze wel selecteren maar dat is niet egt handig.
|
|
|||
|
|||
Flash reader
Hoe krijg ik dit programma er vertrouwd op mijn i phone 4 ?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
hoe krijg je je icoontjes van de appstore weer zichtbaar? wat ik allemaal gedownload heb voor dat ik hem jailbreakte? wie helpt mij?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Hoe dan ook geldt: apps die je ooit aangekocht hebt kan je steeds en gratis opnieuw downloaden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Weet niet of jij dat bedoelde, Teundert? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Greets teundert |
|
|||
|
|||
hee, ik zit met een vraag!
ik heb een paar dagen geleden weathericon op me iphone4 gezet via cydia maar nu krijg ik telkens het bericht dat ik libstatusbar moet installeren op cydia maar ik kan hem niet vinden! best raar.. weet iemand waar ik de libstatusbar kan vinden? |
|
|||
|
|||
Als ik op mijn iOS 4.2.1. multiiconmover via cydia probeer te installeren zegt hij dat hij alles moet verwijderen onder andere cydia? is hier een oplossing voor?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Cydia>manage>settings>developer ipv user en dan kun je libstatusbar vinden. |
|
|||
|
|||
cydia sources
hej ik zat gister voor het eerst een beetje door dit forum heen te bladeren nou heb ik gekeken bij de meeste top 5 apps komt 1 app uit en das is pwnplayer nu kan ik hem nergens in me cydia vinden hoe komt dat?
en dan nog een vraag over mewseek waar vind ik hier de meeste nummers mee welke search optie en klopt het dat ik maar 10 nummers naar me iphone kan loaden anders moet ik betalen? alvast bedankt mvg dennie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia sources | koen26 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-12-10 22:43 |
sources voor cydia! | SalPacino | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-08-10 14:15 |
Cydia sources | tieske123 | Archief | 3 | 11-08-08 23:57 |
|
|