Cydia voor beginners: software, sources en meer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 Hoe moet je in Cydia eigenlijk betalen als een betaalde app uit de Cydia Store wilt hebben? Op "Purchase App' ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Op "Purchase App' klikken Je moet eerst bevestigen wie je bent, dit kan worden gedaan met Facebook, als je je gebruikersnaam en wachtwoord invoert. Daarna opent Safari de Paypal-website.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hmm als ik blackra1n gebruik he.. RC3. Welke dingen kun je dan installeren?
Cydia Rock en Snow? En kan je via cydia zelf al downloaden. // Zin verwijderd, illegaal! En wat is rock? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar Cydia is de enige die je nodig hebt |
|
|||
|
|||
Ik heb rock en cidia geinstaleerd, de applicatie geupdate, en toen viel hij uit.. starte hij opniew en nu staat er Rock your Phone, al minutenlang... wat moet ik doen
|
|
||||
|
||||
Even een harde reset proberen (home + powerbutton inhouden tot de iPhone opnieuw opstart). Ik raad je overigens aan om, wanneer je een beginner bent, slechts Cydia te installeren.
|
|
|||
|
|||
jailbreaken
beste leden,
mischien weet iemand een andwoord op mijn vraag,... mijn iphone was gevallen, maar gelukkig was ik ervoor verzekerd dus ik heb vandaag een nieuwe gehad. nou wou ik hem weer jailbreaken maar dat wil nog niet helemaal lukken.. ik had het eerst weer geprobeert via reds0w, maar daar gaf hij de foutmelding (20 en 1050) bij het opzetten van de software van redsnow restore. vervolgens heb ik de software van quickpwn geprobeert maar ook hier kreeg ik weer dezelfde foutmeldingen mij het herstellen van de iphone. nou heb ik A fabriek de software 3.1.2 om mijn iphone zitten en mijn i tunes heeft de software 9.0.2 mischien dat het daaraan ligt...?? en zo ja hoe moet ik die software dan terug zetten ik hoop dat ik het goed omschreven heb, en dat jullie mij kunnen helpen Gr |
|
||||
|
||||
Citaat:
Blackra1n: jailbreaken voor dummies - iPhone - iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Beste mensen!
Ik ben echt een leek op dit gebied. Ik heb mijn Iphone 3GS gejailbreaked en ook Cydia geinstalleerd. Maar hoe kan ik nu programma's installeren? Kan dit alleen maar via de repo's van Cydia of ook via mijn macbook? Alvast bedankt voor de hulp |
|
|||
|
|||
Middels Cydia heb ik themes opgehaald. Alleen waar kan ik ze terugvinden? Iphone effe uitgehad, maar kan ze nergens terugvinden (ben een beginner betreffende Cydia)
Kan het niet terugvinden in Winterboard en ook niet onder instellingen.... |
|
||||
|
||||
Als je ze correct hebt gedownload zouden ze in Winterboard moeten staan. Ergens anders zou niet kunnen want het wordt altijd in private/var/stash/themes.xxxxx/ geplaatst.
Anders zou een herinstall misschien wel werken of even opnieuw jailbreaken ( makkelijkst even updaten met custom firmware en opnieuw blackrainen )
|
||||
|
||||
Ik weet niet goed waar ik mijn vraag moet posten. Heb met de zoekfunctie proberen te zoeken maar niks gevonden.
Bestaat er een app in Cydia waarmee je kan zorgen dat je icoontjes verdwijnen en alleen de namen van je apps blijven staan? Zoja hoe heet deze? Alvast bedankt voor eventuele reacties !!!!
|
||||
|
||||
is een winterboard app. , invisible icons intikken volgens mij .
@ sport addict , idd ff je fw updaten en JB , of via google een Winterboard versie zoeken die bij je FW past ( of hete het toen niet Summerboard ¿ )
|
||||
|
||||
Ik heb wel transparent icons gevonden maar zelfs mijn standaard icons wijzigen niet allemaal.
invisible icons kan ik niet vinden. Zo ziet mijn springboard er nu uit. Weet iemand een betere package? |
|
||||
|
||||
deze bedoelde ik ook , volgens mij is dit het anders weet je niet meer waar alles staat .
Wat ook mooi is ( persoonlijk ) transperante icons . |
|
||||
|
||||
Maat wat je ziet op mijn foto is transparent icons. Alleen vind het zo gek dat bijv. het standaard sms icoontje niet transparent wordt. Dus mijn probleem is dat niet alle (dus ook standaard) icoontje transparent worden. Daarom vraag ik me af of er nog een andere package beschikbaar is die hetzelde doet alleen beter werkt! Thx iig voor de genomen moeite!!
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk heeft het doorzichtje icoontje de naam 'Text.png' (OS 2.x), terwijl deze 'Messages.png' (OS 3.x) moet zijn. Dit kan je aanpassen door je iPhone te benaderen via SSH en naar /var/stash/Themes.xxxxxx/Transparent Icons te gaan.
|
|
|||
|
|||
kan je ook buiten je iPhone om in cydia brouwsen?
ik vind het leuk om lekker rond te snuffelen in cydia en dan screenshots te bekijken van bijvoorbeeld themes. maar ik word op een gegeven moment een beetje scheel van het kijken op een klein schermpje. kan ik niet gewoon op mijn MBP (macbookpro) kijken ? en als ik dan iets leuks vind, verdergaan op de iPhone en dan installeren ofzo |
|
||||
|
||||
Dat zou idd wel lekker zijn dan
|
|
||||
|
||||
via Cydia | iPhone Apps | Search powered by ModMyi.com
kan je iig een hoop apps zoeken alleen dus niet van alle toegevoegde sourses er staat een lijst met sourses waar ik denk dat ze in zoeken (onder kopje sourses) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Cydia sources | koen26 | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-12-10 22:43 |
sources voor cydia! | SalPacino | Jailbreak apps en thema's | 1 | 03-08-10 14:15 |
Cydia sources | tieske123 | Archief | 3 | 11-08-08 23:57 |
|
|