iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Customize nu beschikbaar voor firmware 2.0 (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/17686-customize-beschikbaar-voor-firmware-2-0-a.html)

tieske123 31-07-08 22:50

ik haal vanalles binnen maar niks wat ik daarna kan aanklikken om te doen?
Ik lees dit allemaal maar waar is mijn pacman en die andere games waar die 30 min. over gedaan heeft laat staan dat ik thema's durft te gaan doen.. trouwens zie ze ook niet

cypher21 31-07-08 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ros@ (Bericht 157335)
hoi heb customize 2.1.1 via cydia binnen gehaald als ik deze aan klikt dan moet ik even een " new account" aanmaken dit heb ik gedaan ,..
maar nu als ik via mijn springboard er weer op klik moet ik weer een new account aanmaken en als ik dit doet komt de melding " email taken" dus mijn account bestaat dus wel .

iemand enig idee??? pls

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiezel (Bericht 157599)
Nee er staat dat het er nog niet bijstaat. ;)

Ik bedoelde de reactie van Ros@

maar net ff in cydia gecontroleerd, en hij staat er idd niet in, dus Ros@ heeft 2.1.0 gedownload en niet 2.1.1 :)

Je zult em dus idd via SSH erop moeten zetten

Ros@ 01-08-08 00:49

1 Bijlage(n)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cypher21 (Bericht 157732)
Ik bedoelde de reactie van Ros@

maar net ff in cydia gecontroleerd, en hij staat er idd niet in, dus Ros@ heeft 2.1.0 gedownload en niet 2.1.1 :)

Je zult em dus idd via SSH erop moeten zetten


ach laat ik ook niet de boeman zijn maar als ik in mijn post schrijf dat het versie 2.1.1 is dan is dat zo :D:D

een update wil wel eens helpen voor je

King1987 01-08-08 08:35

Heb gister aaf lkkr de hele avond zitte stoeie (lkkr buite gezete, biertje dr bij, heerlijk :p) maar mn carrier logo (huidige logo is kpn) en heb een apple gedownload, hij wil hem niet pakken als ik hem verander...het is en blijft kpn, dr rest doet het allemaal perfect! iemand un idee (imario, hint hint :p)

Binkey01 01-08-08 08:41

Hmmzzz ik kan alles er neer zetten en hij pakt het gewoon. Ik zit zelf bij vodafone en zet mijn logo's neer in :rolleyes:

" /system/Library/CarrierBundles/Unknown.bundle"

cypher21 01-08-08 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ros@ (Bericht 157803)
ach laat ik ook niet de boeman zijn maar als ik in mijn post schrijf dat het versie 2.1.1 is dan is dat zo :D:D

een update wil wel eens helpen voor je

Apart,

Ik kreeg gisteren geen update voor customize in Cydia, ik heb 2.1.1 er handmatig op gezet

King1987 01-08-08 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Binkey01 (Bericht 157864)
Hmmzzz ik kan alles er neer zetten en hij pakt het gewoon. Ik zit zelf bij vodafone en zet mijn logo's neer in :rolleyes:

" /system/Library/CarrierBundles/Unknown.bundle"

jah, maar jij gebruikt openssh dr voor, ik doe het gwoon via customize zelf, werkt voor alles goed...snap niet zoveel van openssh (jah heb de topics al gelezen :P ) maar toch bedankt voor je reactie :cool:

Cancunlover 01-08-08 11:52

Ik moet Ros@ ook gelijk geven. Ik heb de eerste versie van Customize gedownload via Cydia en bij de volgende check was er al een update 2.1.1 beschikbaar. Dus zonder iets met OpenSSH te moeten doen, heb ik nu Customize 2.1.1... ;)

kiezel 01-08-08 15:02

Nou nog even een vraagje, weet iemand soms een goed uitgelegde openSSH tutorial te vinden? Zou echt super zijn!

ButcherJF 01-08-08 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiezel (Bericht 158204)
Nou nog even een vraagje, weet iemand soms een goed uitgelegde openSSH tutorial te vinden? Zou echt super zijn!

1. PWN je iPhone met WinPwn en zorg dat in de custom firmware Cydia en OpenSSH zijn opgenomen
2. Installeer WinSCP op je pc en lees het topic daarover
3. Voor de zekerheid: Installeer Bossprefs zodat je OpenSSH makkelijk aan en uit kunt zetten.

It's as simple as that;)

kiezel 01-08-08 15:50

Nee, ik doe alles zoals omschreven, IP adres (tenzij ik dat van m'n router moet ingeven?...), poort 22, login root (als dit wel het geval is bij 2.0) wachtwoord router (als dit wel het geval is bij 2.0), SCP als connectie. En hij geeft permanent een connection timeout. Ik heb Bossprefs gedownload en SSH staat aan..

Cancunlover 01-08-08 16:06

@kiezel:
Wachtwoord is "alpine", niet router. En je IP adres vindt je naast je netwerk als je bij Instellingen > Wi-Fi > op het blauw pijltje naar rechts klikt.
Bij File Protocol heb ik in WinSCP wel SFTP staan, en Allow SCP fallback aangevinkt. Werkt perfect!

kiezel 01-08-08 16:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 158257)
@kiezel:
Wachtwoord is "alpine", niet router. En je IP adres vindt je naast je netwerk als je bij Instellingen > Wi-Fi > op het blauw pijltje naar rechts klikt.
Bij File Protocol heb ik in WinSCP wel SFTP staan, en Allow SCP fallback aangevinkt. Werkt perfect!

Keeej bedankt! Nog ff proberen, ik post wel update..

Ik heb dus het IP adres van de instellingen bij mn iPhone, gebruikersnaam root, w8woord apine en SFTP genomen met SCP fallback en nog steeds heb ik een connection error. Moet je je iPod loskoppelen van de PC ofzo? Of in stand by? Of maakt dat niet uit.. Anders zal ik eens proberen met het ip van mn router..

Cancunlover 01-08-08 16:37

Het wachtwoord is aLpine, jij schrijft apine. Misschien dat het slechts een schrijffout is van jou. Je moet je iPhone gewoon aan hebben staan, gekoppeld aan het Wi-Fi netwerk uiteraard. Moet niet persé losgekoppeld zijn.
Geeft ie een Network Error? Maak eens een printscreentje van je foutmelding als het gaat. Je Wi-Fi netwerk is ook niet beveiligd?

kiezel 01-08-08 17:07

http://img164.imageshack.us/img164/9...ssgeyy4.th.jpg

En nee ik heb daadwerkelijk alpine en niet apine ingevoerd, alle instellingen staan juist en SSH staat aan. Ik heb geen beveiliging op m'n router. Echt geen flauw idee wat er mis is..

iScorpio 01-08-08 17:12

Heren, zullen we weer on-topic gaan. Problemen over OpenSSH gaarne via de PB behandelen of in een daarvoor bedoelde topic.

Neosto 01-08-08 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiezel (Bericht 158310)
http://img164.imageshack.us/img164/9...ssgeyy4.th.jpg

En nee ik heb daadwerkelijk alpine en niet apine ingevoerd, alle instellingen staan juist en SSH staat aan. Ik heb geen beveiliging op m'n router. Echt geen flauw idee wat er mis is..

Installeer gewoon ff iPhone Browser op je desktop pc. Daarmee kun je gewoon in je iPhone komen (net als je directories op je pc) en kun je handmatig bestanden heen en weer slepen. Gaat gewon via de usb verbinding. Heb je SSH helemaal niet nodig! ;)

kiezel 01-08-08 17:22

Ja is goed, als je me effe zou kunnen toevoegen op msn om me verder te helpen? Zou ik super vinden! ce@telenet.be

kiezel 01-08-08 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Neosto (Bericht 158321)
Installeer gewoon ff iPhone Browser op je desktop pc. Daarmee kun je gewoon in je iPhone komen (net als je directories op je pc) en kun je handmatig bestanden heen en weer slepen. Gaat gewon via de usb verbinding. Heb je SSH helemaal niet nodig! ;)

Nou das een antwoord naar m'n hart, die SSH houdt me nu al 2 dagen bezig! ;)

jerrycan 01-08-08 17:25

Directories voor Walpapers
 
Hey,

Weet iemand in welke directories op een 3G de Wallpapers en LockScrnWallpapers moeten staan om ze bij de keuzes in Customize te zien verschijnen.

(Zelde vraag voor een 1gen iPhone op FW 2.0).

Tks


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:08.