achtergrond discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik had graag terug een foto achter mijn icoontjes gehad maar dit lukt me niet meer Het zou fijn zijn mocht iemand me zeggen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
achtergrond
Hey,
Ik had graag terug een foto achter mijn icoontjes gehad maar dit lukt me niet meer Het zou fijn zijn mocht iemand me zeggen hoe ik dit terug kan hebben of moet ik wachten op summerboard terug ? Groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hey,
Dank je wel om te reageren maar ik heb winterboard al maar het lukt me niet Zou je me kunnen uitleggen hoe ik het moet doen Thx |
|
|||
|
|||
zoek het thema "use wallpaper". Zet hem in winterboard, Dan kun je elke foto gebruiken voor je springboard.
|
||||
|
||||
ik heb een theme verandert en het is me gelukt
Toch bedankt e Grts |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij vertellen AUB waar ik die use wallpapers kan vinden?
heb cydia geprobeerd, app store.... kan m niet vinden.. wil zo graag een andere achtergrond... PLEASE HELP |
|
||||
|
||||
JoriSsz, zoek in Cydia naar Winterboard. IN Winterboard vind je de optie "User Wallpaper". Daarmee krijg je de achtergrond die je ook in het lock-scherm krijgt.
Ik heb alleen het probleem dat ik mijn Wallpaper niet meer kan wijzigen!! Ik kies een wallpaper, druk op "Stel in" en vervolgens is er niets veranderd! (Zelfs niet na een reboot!) Snapt iemand hoe dit komt? EDIT: Via SSH in /private/var/mobile/Library terechtgekomen en LockScreen.jpg verwijderd, alles weer koek en ei :-D Laatst gewijzigd door sNicker; 22-08-08 om 19:57. Reden: Probleem opgelost! |
|
||||
|
||||
Is er een manier waarop ik de achtergrond achter m'n icoontjes van m'n ipod touch 2.0
kan aanpassen zonder te jailbreaken ? |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond 4.0 fw? | jcpearl | Jailbreak apps en thema's | 6 | 04-05-10 17:04 |
achtergrond | shorty89 | Archief | 3 | 15-02-10 13:55 |
Achtergrond | marjolijn1980 | iPhone algemeen | 2 | 10-01-10 00:07 |
achtergrond | chillybilly | Jailbreak apps en thema's | 7 | 03-03-09 16:36 |
Achtergrond | ToniD | iPhone algemeen | 5 | 05-08-08 09:22 |
|
|