Customize error bij setting wallpaper discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi all, Ik krijg constant een error als ik een wallpaper wil instellen in Customize. Als ik het complete thema toepas, neemt hij de wallpaper ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Customize error bij setting wallpaper
Hi all,
Ik krijg constant een error als ik een wallpaper wil instellen in Customize. Als ik het complete thema toepas, neemt hij de wallpaper niet mee. Bij het apart instellen van de wallpaper geeft hij deze error: Het werkt niet via: Theme browser > Leopard > Apply only... > Wallpaper en ook niet via: Customize images/sounds > wallpaper > Leopard > [Apply] Complete install en reinstall werken beide niet. Hij blijft deze error aangeven. Can anyone help me? Thanks! Johan |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
het zetten van een wallpaper voor op je SpringBoard werkt nog niet in Customize.
gebruik hiervoor WinterBoard, te installeren in Cydia
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als je winterboard dan instaleerd kan je dan wel alleen je wallpaper aanpassen???
|
|
|||
|
|||
nu in de nieuwe versie wel maar kan nergens vinden hoe en ook hele thema's werken niet meer bij mij.
|
|
||||
|
||||
Je kunt bijv met SSH (via Cydia te installeren) en Cyberduck op je mac zelf in je bestanden op je iPhone kijken.
Je kunt dan zelf een thema maken en daarbij zetten, die zie je dan vervolgens in Winterboard weer terug. Als je daar dus alleen ene achtergrond in zet, neemt Winterboard die over en laat de rest gewoon hoe het al was.
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen wallpaper bij thema. | sannetjeislief | Jailbreak apps en thema's | 2 | 08-06-10 15:18 |
Welke plist en setting voor telefoongesprek volume | forrestgumpx | iPhone algemeen | 2 | 25-06-09 11:52 |
Error from debugging: Error launching remote program" security policy error. | Tim14ww | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 09-05-09 18:21 |
FieldTest en DemoApp bij download customize app | iPhone911 | Archief | 1 | 13-04-08 00:55 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
|
|