Problemen om installer op mijn iphone te krijgen... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Heb dus sinds een week of 3 mijn iphone in mijn handen en ben via via op dit forum uitgekomen (al bedankt voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Problemen om installer op mijn iphone te krijgen...
Hallo allemaal,
Heb dus sinds een week of 3 mijn iphone in mijn handen en ben via via op dit forum uitgekomen (al bedankt voor alle hulp) Nu zit ik met een probleem ik heb wiki geraadpleegd en al meer dan één keer onder zoeken geprobeerd om installer op mijn iphone te krijgen... Ik zou dit programma willen hebben voor mijn springboard aan te passen... Wat ik dus doe... 1) maak een een draadloze verbinding 2) ga naar safari en typ de link in wat bij wiki staat gegeven ( iets met jail...) 3) klik op apptapp 4) (hier loopt er iets mis denk ik) hier blijft er gewoon een witscherm op mijn iphone staan... Ik heb dus een officiele iphone van hier in belgie de 3g 8gig met als versie 2.0.1 Kan iemand mij hier aub mee verder helpen want hij is al gecrasht geweest en kweet begot nie wa nog allemaal... Alvast bedankt grtz kevin |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
installer is voor een gejailbreakte iphone met firmware 1.1.4 erop
die kan jij nog niet gebruiken met beetje geluk gaat dit vanaf morgen wel lukken (zie nieuwsberichten)
|
|||
|
|||
Citaat:
tot nu toe zie ik dat er nog niks van in het nieuws staat dus zal nog maar even wachten grtz |
|
||||
|
||||
in de loop van vandaag normaal gezien
Pwnage Tool 2.0.2 uitgesteld tot morgen, maar met Installer 4! > Nieuws > iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
grtz |
|
||||
|
||||
Je moet zowieso je iphone jailbreaken om installer erop te krijgen.
verwar jailbreak niet met unlock |
|
|||
|
|||
Citaat:
alvast bedankt voor de info grtz |
|
||||
|
||||
Ehh,
Dat is niet jaibreaken hoor Zoek eens naar WinPWN of iets dergelijks en lees zo'n handleiding eens door |
|
|||
|
|||
Ik geef het op!
Ik snap het gewoon weg niet maarja zou iemand echt moeten hebben die het instappen kan uitlegge voor te jailbraiken en dergelijke en dan nog voor installer erop te krijgen, maar echt stap voor stap... Alvast bedankt voor de hulp, maar ik zal mijn iphone onaangeraakt moeten laten grtz |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ga hier een kijken
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installer op mijn Ipod krijgen? | Jeroen F | Jailbreak apps en thema's | 1 | 27-05-10 19:18 |
apps op mijn iphone krijgen vanaf me macbook | mikymike11 | Archief | 5 | 30-09-09 15:53 |
HELP! Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone | Arlinn | iPhone Apps | 3 | 01-05-09 23:03 |
Hoe installer.app op iPhone krijgen? | RHCPeter | Archief | 5 | 12-06-08 21:02 |
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, | xajonara | Archief | 1 | 03-05-08 20:28 |
|
|