HELP! Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.. Als ik een app (game) op mijn iphone wil downloaden via app store, komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
HELP! Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone
Hallo allemaal,
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen.. Als ik een app (game) op mijn iphone wil downloaden via app store, komt de app wel op mijn scherm te staan maar er staat; wachten of laden. Zonder balkje erin of wat dan ook. Eerder heeft er gestaan dat mijn acountgegevens niet klopte en dat ik hem moest verbinden met itunes.. Maar dit is nu gestopt en nu staat het icoontje er al wel... Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik gewoon spelletjes kan spelen want ik wil dat zo graaag Heel appart.. Ik hoop dat jullie het weten Bedankt alvast! Laatst gewijzigd door Arlinn; 01-05-09 om 21:31. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Spelletjes installeren via Safari? Dat gaat alleen legaal op je iPhone via iTunes
|
|||
|
|||
Oeps :$ Ik bedoelde via app store op iphone..
|
|
||||
|
||||
Download ze eens via iTunes. Daarna syncen met je iPhone.
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kan geen Apps syncen op mijn Iphone. | Slingshot007 | iTunes | 5 | 12-05-11 10:03 |
Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone met itunes | tsiisfamke | iPhone Apps | 9 | 03-01-11 21:56 |
Ik kan bijna geen enkele link openen in mijn browser om apps te downloaden. | ysie | iPhone Apps | 3 | 21-09-10 13:17 |
apps op mijn iphone krijgen vanaf me macbook | mikymike11 | Archief | 5 | 30-09-09 14:53 |
Kan mijn contacten niet in mijn Iphone krijgen, | xajonara | Archief | 1 | 03-05-08 19:28 |
|
|