Kan geen Apps syncen op mijn Iphone. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, Euhm ik was het dus beu om met ios 4.x.x te werken dus ik had besloten om mijn iphone weer te zetten naar 3.1.3. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen Apps syncen op mijn Iphone.
Goeiedag,
Euhm ik was het dus beu om met ios 4.x.x te werken dus ik had besloten om mijn iphone weer te zetten naar 3.1.3. (vind ik nog altijd de beste) Nuja zo gezegd zo gedaan. Ik sluit hem aan op itunes allemaal geen probleem, muziek beltonen ect kan ik al syncen. Maar het bij apps gaat het fout. Ik krijg dat kadertje maar niet aangevinkt. Zelfs oudere versie van itunes helpt niet. Heb ook al gezocht om de ipa's via ssh erin te zetten maar lukt niet om welke reden dan ook. Zou er iemand mij kunnen helpen? thx a lot! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Legale apps?
|
|||
|
|||
Ja zelfs bv facebook ofzo. Ik krijg gwn dat kleine vakje niet aangevinkt, je weet wel!
|
|
|||
|
|||
ik heb sinds vandaag een nieuwe iphone, en ook ik heb dit probleem. heb al eerder een nieuwe iphone gehad en toen lukte eenmalig synchroniseren gewoon.
|
|
||||
|
||||
Niet toevallig iets ingesteld bij Beperkingen?
|
|||
|
|||
Man dom van mij ja ik had dat toevallig opgezet en niet verder bij nagedacht!
Bedankt ButcherJF! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone met itunes | tsiisfamke | iPhone Apps | 9 | 03-01-11 22:56 |
Ik kan bijna geen enkele link openen in mijn browser om apps te downloaden. | ysie | iPhone Apps | 3 | 21-09-10 14:17 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
3.1.2 Blackra!n Jailbreak, Mijn Apps Syncen niet meer | Brendanoz | Archief | 5 | 22-12-09 22:41 |
HELP! Ik kan geen apps krijgen op mijn iphone | Arlinn | iPhone Apps | 3 | 01-05-09 23:03 |
|
|