Installer 4.0 installeren via Cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb een ipod touch 16gb, gejailbreakt op 2.0 en vroeg me af of ik dalijk installer 4 ook via cydia kan installeren, anders ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Installer 4.0 installeren via Cydia
Hoi,
Ik heb een ipod touch 16gb, gejailbreakt op 2.0 en vroeg me af of ik dalijk installer 4 ook via cydia kan installeren, anders moet ik heel mn ipod weer leeggooien en alles weer opnieuw installeren, pain in the ass!. Komt installer 4 ook in cydia? Omgedraaid was dit namelijk wel het geval... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik denk het wel. ik wil idd ook niet restoren hier voor. ik wil het gewoon uit cydia insalleren
|
|
||||
|
||||
(Nog) niet mogelijk.
Je kan eenvoudig alles weer terug op je iPhone zetten, nadat je een reservekopie hebt gemaakt met itunes. Zorg er dan wel voor dat je eerst al je Appstore Apps delete, want anders duurt de reservekopie maken slaapverwekkend-lang... |
|
|||
|
|||
(Nog) niet mogelijk.
Je kan eenvoudig alles weer terug op je iPhone zetten, nadat je een reservekopie hebt gemaakt met itunes. Zorg er dan wel voor dat je eerst al je Appstore Apps delete, want anders duurt de reservekopie maken slaapverwekkend-lang... Waar kan ik ook al weer de reservekopie vinden?? |
|
||||
|
||||
je krijgt niet alles terug.
hij kan bij verschillende mensen geen backup terug plaatsen. je bent dus heel lang bezig om alles weer up and running te krijgen
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Niet helemaal juist: na het pwnen moet je 'restoren' in iTunes met de custom firmware, waarna je iPhone opnieuw gejailbreaked en unlocked is. Pas dan zal iTunes vragen om je iPhone te configureren waarbij o.a. de vraag voorbij komt of je een bestaande reservekopie wil terugzetten of dat je de iPhone 'als nieuw' wil aanvangen.
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor het snelle reageren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installer installeren met cydia. | Dilara | Archief | 3 | 23-01-10 11:23 |
Installer of Cydia? En, hoe te installeren? | Impact | Archief | 1 | 18-02-09 13:24 |
Hoe cydia en/of installer te installeren? | Tim14ww | Jailbreak apps en thema's | 13 | 13-01-09 21:58 |
Cydia/installer installeren | Visions | Archief | 2 | 27-11-08 21:47 |
cydia en installer installeren? | kenay86 | Archief | 3 | 29-10-08 09:24 |
|
|