Hoe cydia en/of installer te installeren? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Okee hallo, Ja ik weet het, eerst de zoekfunctie gebruiken, maar als ik wat topics heb gelezen snap ik ernog niet veel van. Hoe Krijg ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe cydia en/of installer te installeren?
Okee hallo,
Ja ik weet het, eerst de zoekfunctie gebruiken, maar als ik wat topics heb gelezen snap ik ernog niet veel van. Hoe Krijg je nou Cydia en Installer Op je iphone? Is dit Ook al mogelijk op de Nieuwste Fw? Greetz, Timmieeh |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Die krijg je door de iPhone te jailbreaken. Nu maar weer even zoeken op jailbreak
|
||||
|
||||
Je moet je iPhone Jailbreaken met QuickPwn. Even zoeken op QuickPwn of in het 3G Jailbreak gedeelte kijken, en je vind genoeg!
|
|||
|
|||
Nog 1 vraagje,
Is er kans om zoiets als je Iphone te bricken (Kapot te maken, zoals bij de PSP bijvoorbeeld) Door te jailbreaken? Vervalt de garantie hierbij? Greetz |
|
||||
|
||||
Als je de handleiding netjes volgt moet het geen problemen opleveren
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Oke,
Toch nog 1 allerlaatste vraag. Ik heb nu dus een paar tutorials doorgelezen etc. Maar nu blijkt dat als je Jailbreakt dus OpenSSH installeerd? Waardoor anderen op je Iphone kunnen komen? Als je je wachtwoord veranderd en hem uitzet (iemand goede tutorial?) Is er dan nix meer aan de hand? Of hoef je OpenSSH niet te installeren ofzo?? Greetz, Timmiee |
|
||||
|
||||
Als je je iPhone Jailbreakt, dan word OpenSSH niet geinstalleerd. OpenSSH kun je zelf in Cydia installeren, maar dat hoeft dus niet, als je bang bent dat iemand anders in je iPhone komt
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry voor de vele vragen :$, maar ik wil gewoon zeker weten dat ik mijn Iphone niet naar de ..... Help.. Greetz, Timmie |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Installer of Cydia? En, hoe te installeren? | Impact | Archief | 1 | 18-02-09 13:24 |
Cydia/installer installeren | Visions | Archief | 2 | 27-11-08 21:47 |
cydia en installer installeren? | kenay86 | Archief | 3 | 29-10-08 09:24 |
Hoe installer installeren? | ludo0077 | Archief | 1 | 28-08-08 16:13 |
Installer 4.0 installeren via Cydia | Ragdolled | Jailbreak apps en thema's | 10 | 11-08-08 00:57 |
|
|