Ants!!! Tip discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb het programma Ants via installer op mijn gejailbreakte Iphone 1.1.4. gezet en sinds die tijd liep alles vast. Ants is een programma-tje waardoor er ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ants!!! Tip
Heb het programma Ants via installer op mijn gejailbreakte Iphone 1.1.4. gezet en sinds die tijd liep alles vast. Ants is een programma-tje waardoor er steeds mieren over je scherm lopen.
Alles gaat trager en op een gegeven moment zelfs liep de iphone gewoon vast, niks meer mee te doen. Moet m weer helemaal resetten. Dus Tip, zet Ants niet op je Iphone!!!!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
je moet ook niet teveel mieren over je iPhone laten lopen, ik zou niet meer dan 10 doen
|
|
|||
|
|||
Ik had er maar 3, maar zelfs dat was te veel ik zet het er nooit meer op!
|
|
|||
|
|||
wooo, 3 maar. dan zou ik het er ook niet meer opzetten
|
|
||||
|
||||
heb es een keer met 100 mieren gedaan... geen probleem hier! je hoeft niet altijd meteen te restoren hoor, soms is de app verwijderen al genoeg en een harde reset wil ook welles helpen
|
||||
|
||||
bij mij werkte hij altijd prima, met welke hoeveelheid dan ook!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gouden tip? | ramisk | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-08-10 21:31 |
Windows: [TIP] Voor het updaten naar OS 4.0 [TIP] | Raikonen1 | iTunes | 10 | 10-04-10 18:11 |
iPhone Ants laat mieren over je iPhone wandelen | iCulture | Jailbreak apps en thema's | 25 | 24-12-08 14:22 |
[TIP] .nl extention | pevi | Archief | 2 | 21-03-08 22:44 |
|
|