Offline Maps van cydia discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Offline maps geinstaleerd op een iphone 3G. Alles werkt hierin perfect,ook straten opzoeken.. Mijn vraag: Is er een mogelijkheid om routes op te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Offline Maps van cydia
Ik heb Offline maps geinstaleerd op een iphone 3G. Alles werkt hierin perfect,ook straten opzoeken.. Mijn vraag: Is er een mogelijkheid om routes op te slagen en deze offline op te roepen,zodat je geen internetverbinding nodig hebt om de route te zoeken? Dik zou heel handeg kunnen zijn!
Alvast bedankt, Jellen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nee volgens mij kan dat niet
(mischien kan je via de zoek funtie/google iets vinden
|
|||
|
|||
kweet da er op een andere versie van offline maps voor de vorige iphone daar wel een mogelijk was om routes op te slagen. Vandaar
En ook bij het prog om kaarten aan te maken staat er ook een tabblad met "directions",maar kzou niet weten hoe ik daar mee moet werken Een weg opzoeken,en stap voor stap de weg laten zegge gaat wel in dat tabblad,met coördinaten bij (voor de iphone fzo,weet niet). |
|
||||
|
||||
maar wil je het via Wi-Fi doen of via de gps??
|
|
|||
|
|||
kan iemand mij misschein vertellen hoe ik maps in offline kan krijgen. ik heb van alles geprobeerd.
grt |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hier is een prachtige handleiding voor
hier: MapsOffline Guide, iPhone/iTouch fw 2.01 - Hacking - iPhone - Whirlpool Broadband Forums Daar moet alles mee lukken normaal |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Beste offline maps oplossing? | ReB87 | iPhone Navigatie | 3 | 14-10-10 14:59 |
google maps offline? | theory18 | iPhone Apps | 0 | 31-07-10 22:08 |
Maps Offline | Sjaak de Bollenboer | iPhone Apps | 1 | 08-12-08 16:29 |
Maps Offline foutmelding | DurdenDesign | Jailbreak apps en thema's | 22 | 16-04-08 12:22 |
|
|