Freepops Hotmail discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi allemaal, Heb net Freepops via Cydia op mijn iphone gezet. Via dit kan je je hotmail via je mail.app binnenkrijgen. Maar hoe zet je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Freepops Hotmail
Hi allemaal,
Heb net Freepops via Cydia op mijn iphone gezet. Via dit kan je je hotmail via je mail.app binnenkrijgen. Maar hoe zet je dit account precies op??? Alvast bedankt voor de hulp en reacties. Groet, Erik |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
mischien kan je even googlen of op youtube kijken mischien staat daar wat
|
||||
|
||||
can't find it
|
|
||||
|
||||
ik weet namelijk niks over deze app
maar blijf gewoon proberen (mischien is er ergens een tutorial te vinden) |
|
|||
|
|||
ik ben hier eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ik laat mijn mailtjes van mn hotmail nu wel gratis doorsturen naar een gmail account maar lijkt me toch handiger om gelijk met hotmail op mn iPhone te werken...
|
|
|||
|
|||
een tutorial is op deze forum te vinden: [RELEASE] Freepops [READ YOUR HOTMAIL ON MAIL.APP] - iPod touch Fans forum
het is mij niet gelukt het aan de praat te krijgen, hopelijk lukt het jullie wel. |
|
||||
|
||||
ik vind het gewoon een vaag iets (kan je het niet gewoon via de iphone standaard mail doen daar kan je tog ook hotmail in doen(denk ik, gmail werkt wel
|
|
||||
|
||||
op die site staat: EDIT: As of 01:20 GMT, there seems to be some problems connecting through the proxy. I would refrain from installing until it is confirmed as working again.
|
||||
|
||||
@mrgoodkat Heb alles wat er via die link gezegd wordt gedaan. Helaas geen resultaat
@sjowol Denk dat we inderdaad nog even moeten wachten... Let's keep up the good faith! |
|
||||
|
||||
@sjowol Izymail stopt er toch mee na een maand? Daarna moet je registreren voor een abonnementje... Dat was in ieder geval een jaar geleden zo, but maybe things changed...
|
|
||||
|
||||
nee things are still the same... Maar ik heb danook een keurig abonnementje daarom zou freepops zo leuk zijn
|
|
|||
|
|||
Waarschijnlijk overbodig, maar tot het werkt, laadt in safari dan de mobile-versie van hotmail en niet de normale variant...
http://mobile.live.com/hm/ |
|
|||
|
|||
Ik heb ook [RELEASE] Freepops [READ YOUR HOTMAIL ON MAIL.APP] - iPod touch Fans forum geprobeerd. Zonder succes....
Ik krijg steeds de opmerking dat hij niet kan binden aan 0.0.0.0:110 ofzo ... Er staat nergens hulp hiervoor op het net, iemand ...?! |
|
||||
|
||||
Heb het opnieuw uitgevoerd en helaas weer geen resultaat... zie screenshot hieronder.
|
|
||||
|
||||
Bij mij komen de mails wel binnen maar traag en na herhaaldelijk proberen.
Je moet er wel voor zorgen dat de daemon van freepop runt in de achtergrond en daar wil het al eens mislukken. Gewoon met terminal nog eens inloggen en dan ps commando ingeven. |
|
|||
|
|||
Ga naar instellingen van je mail kies geavanceerd en schakel ssl uit..
en dan werkt het gelijk. |
|
|||
|
|||
zou dit ook wel wille proberen maar het schijnt dat je enkel kan ontvangen en niet sturen met freepops en dat je ook steeds je pc moet aanhebben...
Kan iemand dit bevestigen? |
|
|||
|
|||
Zo is het mij gelukt:
Citaat:
Een mail versturen lukt me idd nog niet, maar daar ben ik mee bezig. (bijvoorbeeld door te informeren bij de maker van het volgende filmpje) Bekijk dit filmpje om te leren hoe je Freepops instelt op je (jailbroken) iphone. YouTube - *NO IZYMAIL* Hotmail On The Mail App on The iPod or Iphone |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hotmail | kokkie44 | iPhone algemeen | 2 | 06-05-10 15:43 |
buiten mijn vaste hotmail account geen andere hotmail meer openen? | leekiphone | iPhone algemeen | 13 | 20-04-10 23:09 |
Hotmail | Jordane | Archief | 6 | 20-02-08 15:46 |
Hotmail | Nilles | iPhone algemeen | 46 | 29-01-08 18:25 |
|
|