Zelf gemaakt theme installeren werkt niet discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik een met iPhone Theme maker gemaakt theme wil installeren in ik het in de map Summerboard/themes plaats krijg ik het niet te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zelf gemaakt theme installeren werkt niet
Hallo,
Als ik een met iPhone Theme maker gemaakt theme wil installeren in ik het in de map Summerboard/themes plaats krijg ik het niet te zien in de lijst (Ik heb winterboard maar kan geen amp vinden met Winterboard). Weet iemand hoe ik het wel kan installeren? TriXal0ne |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
en heb je je iphone op nieuw opgestart?
|
|
|||
|
|||
Ja, en dat werkt ook niet. Ik heb ff een screenshot gemaakt.
TriXal0ne Edit: Heb een herstel gedaan met orginele 2.0.2, en weer gejailbreakt. Winterboard erop en nu zie ik de map niet meer. Ik denk zelf ook dat ik het ergens anders moet uploaden maar ik kan echt niks vinden:s Laatst gewijzigd door Guest-20201028093429; 02-09-08 om 22:10. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu de map gevonden waar de WinterBoard themes instaan, namelijk var/stash/themes.VFBe20. Als ik daar mijn theme plaats krijg ik het te zien in WinterBoard maar als ik hem sellecteer doen alleen de wallpaper, het dok en de statusbar het, niet de iconen:S
TriXal0ne |
|
|||
|
|||
misschien moeten die iconen ook in een andere map
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Theme werkt niet op iphone 4 | Econz | Jailbreak apps en thema's | 5 | 19-03-11 13:48 |
GT theme werkt niet | kerozine | Jailbreak apps en thema's | 0 | 21-09-10 22:32 |
na zelf geinstaleerde fix werkt dock niet meer | smiba | iPhone algemeen | 2 | 18-07-10 18:57 |
Houder voor op de fiets zelf gemaakt. | superdozo | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 19-09-08 10:11 |
|
|